sandis84 Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Jag har inte tillgång till HHn, så jag drar det ur minnet. Handen utspelar sig på NL25 på full tilt. Fi har väl spelat stabilt och plussat några dollar, han hade väl ungefär statsen 25/15/2 över 75 händer En limpare, jag får JJ i cutoff och standardhöjer till 5BB. Alla foldar fram till BB som gör ett miniraise. Limparen foldar och jag synar. Jag kan inte minnas att han har gjort ett miniraise pf förut, men vi har ju bara spelat ca 75 händer så det säger inte mycket. Floppen är AKJ och fi trycker genast in resten av sitt fulla inköp. Jag har själv nästan en helt inköp att syna med. AA och KK känns ju helt klart troliga, men hans omslag pf var ju klent. Pallar man släppa sitt fina set? Detta är långt bort från det spel jag sett honom spela hittills. Citera
JENZOER Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Käns inte A,K troligare? Hade han verkligen spelat A,A eller K,K så snabbt ? Citera
crazybutcool Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 fler kombos av AK än av AA+KK. på den floppen trycker en del AA/KK och AK rätt av så de slipper se fyrstege på turn eller river... Citera
bananuz Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Tror aldrig att jag skulle folda floppat set, oavsett bräda. Till högre set, stegar och färg betalar man av. Blixtsyn. Citera
Tibbe Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 ja det blir en blixtsyn, jag menar du synar innan flopp, vad vill du se på flopp, JJx ? nä klart du måste köra ! Citera
Recommended Posts