Gå till innehåll

Final och den andre "sitting out"?


elkusko

Recommended Posts

Många som blir störda då. Hur gör ni? Ni är två kvar och den andre blir disconnected, väntar ni ut den andre då eller matar ni bara på så att turren tar slut? Jag matar i alla fall och det är en hel del som blir skitsura av de som tittar på. Tycker det är skillnad när man sitter och multitablar SnG:s mot i fall man spelar en Multi i 5 timmar och mot förmodan sitter i final, då är saken en annan.

Vad tycker ni andra? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Många som blir störda då. Hur gör ni? Ni är två kvar och den andre blir disconnected, väntar ni ut den andre då eller matar ni bara på så att turren tar slut? Jag matar i alla fall och det är en hel del som blir skitsura av de som tittar på. Tycker det är skillnad när man sitter och multitablar SnG:s mot i fall man spelar en Multi i 5 timmar och mot förmodan sitter i final, då är saken en annan.

Vad tycker ni andra? :?

 

Behandla andra som du själv vill bli behandlad... Det är ju bara en fråga om man moral och etik eller i vissa fall, bristen av nyss nämnda faktorer 8-) Bara fråga dig själv? Hade du uppskattat om nån bara matat på mot dig? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många som blir störda då. Hur gör ni? Ni är två kvar och den andre blir disconnected, väntar ni ut den andre då eller matar ni bara på så att turren tar slut? Jag matar i alla fall och det är en hel del som blir skitsura av de som tittar på. Tycker det är skillnad när man sitter och multitablar SnG:s mot i fall man spelar en Multi i 5 timmar och mot förmodan sitter i final, då är saken en annan.

Vad tycker ni andra? :?

 

Behandla andra som du själv vill bli behandlad... Det är ju bara en fråga om man moral och etik eller i vissa fall, bristen av nyss nämnda faktorer 8-) Bara fråga dig själv? Hade du uppskattat om nån bara matat på mot dig? ;)

 

Nej, men samtidigt hade folk garanterat gjort så mot mig i samma läge...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här märker man vilka som saknar etik och moral ;)

Lovar att det finns dom som påstår sig aldrig "mata på" om någon disconnectar bara för att verka ärlig men som innerst inne är omoraliskare än någon annan på forumet!

 

Jag öser alltid, vet att folk inte bryr sig om mig, etik eller moral. Så varför ska jag vara moralmamma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öser alltid. Det handlar inte om etik och moral. Jag har betalat för att spela och då vill jag göra det. Inte sitta och vänta på nån som blir disconnected för att han tankar ner best of Jenna Jameson. Jag öser på för att så fort som möjligt kunna starta en ny match att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara ösa på, har han dålig internet uppkoppling så är det inte ditt problem.

Du är ju med i en Turre alt, Sit n go för att du har som mål att vinna alla marker. eller hur?

 

Vill du spela HU får du träna det separat istället.

 

Skulle inte vilja påstå att det handlar om etik och moral i det här fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag öser på. Djungelns lag gäller. Ska även tillägga att jag är en utav dom som dom senaste månaderna har suttit med det ruttnaste internet i denna sida av landet, stängs ner stup i kvarten men jag förväntar mig inte att det ska sparas marker åt mig tills jag kopplat upp mig igen (vilket det heller aldrig gör). Hade någon gjort det hade jag tagit för givet att jag hamnat HU mot någon snäll hemma-mamma och direkt försökt köra över henne. Kanske ett bra tips till någon som vill dölja sin spelstil lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...