Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Såg det i efterhand :)

Tror dem dock rätt många tar fel och tror det är Ken Leénard, om hans nick är någon form av statement för vilken sopa Ken Leénard är, är ju dock intressant?

KenRetaard 1:900

Ken Lenaard 1:1000

:P

Postad

Man skulle ju kunna fixa en match. Säg att vi VET att

Ola Brandborn - Jonas Berggren 1.80 --- 1.90

slutar med en 2'a. Vi satsar stenhårt med $$$$ på Jonas, sen "fixar" vi Brandborn.

1. Helt plötsligt 2 minuter före turneringen börjar ringer 3 otroligt vackra brudar på Brandborns dörr. Vad tror ni han väljer? Poker-Sm vs Brudarna?

2. Brandborns internet dör mystiskt.

3. Brandborns mat är fixad med nått som gör en groggy.

4. Annat sätt...

Har vi en plan kanske?

Postad
Hej!

I tidningen FirstPoker så säger väl Svenska Pokerförbundet att runt 12000 kommer ställa upp i SM. Och om det stämmer, hur kan då så pass många mindre vara med nu enbart? :)

/Jimmy

Nej, det gör dom/vi inte. Det är en seperat artikel skriven av Jonas Berg, som inte ingår i förbundet. Vi hoppas ju dock naturligtvis på ett så stort SM som möjligt.

Postad
Sen är det lite kul att en person är med som både nick och riktigt namn till olika odds :)

Anders Österström till 500 ggr eller Pokeralias "biocid" till 1000 ggr. Svår fråga. :roll:

Får man lira en dubbel där? :-)

Postad

Frågan är ju hur jag kan få oddset 750....

I och för sig är det rätt att jag har längre odds än Dan Glimne.

Borde inte Karl-Möller ha lägre odds än Glimne?

Vad har Glimne för meriter än att ha kopierat/översatt en pokerbok?

Postad
Sen är det lite kul att en person är med som både nick och riktigt namn till olika odds :)

Anders Österström till 500 ggr eller Pokeralias "biocid" till 1000 ggr. Svår fråga. :roll:

Var inte han jag tänkte på utan Telefonkiosk som finns på två ställen.

Postad
Frågan är ju hur jag kan få oddset 750....

I och för sig är det rätt att jag har längre odds än Dan Glimne.

Borde inte Karl-Möller ha lägre odds än Glimne?

Vad har Glimne för meriter än att ha kopierat/översatt en pokerbok?

du hade väl semiding i livesm?

Postad

Tjo Nordicbet, jag frågar här eftersom jag misstänker att er support har ganska fullt upp just nu.

Jag spelade på Jonas Lennartsson till 1000 ggr pengarna. Nu kan jag inte hitta honom i ert odds-register. Dock så ser jag "Telefonkiosk" till 525 ggr pengarna.

Gäller mitt bet och odds fortfarande?

Postad
Tjo Nordicbet, jag frågar här eftersom jag misstänker att er support har ganska fullt upp just nu.

Jag spelade på Jonas Lennartsson till 1000 ggr pengarna. Nu kan jag inte hitta honom i ert odds-register. Dock så ser jag "Telefonkiosk" till 525 ggr pengarna.

Varför skulle NB vilja voida ett sånt -EV spel?
Postad

Varför skulle NB vilja voida ett sånt -EV spel?

Hehe... skulle nog aldrig hända.

Men det känns väl fortfarande som en relevant fråga när de ändrar namnet till något helt annat.

Postad

Lagt kort ligger, klart ditt bet gäller.
Postad

sjukt att man kan satsa på vinnare om man själv ska spela.

om man satt 1000dollar på tex daniel larsson kan det ju vara lönande att chipdumpa till honom i rätt läge...ger 500ggr pengarna.

Postad
sjukt att man kan satsa på vinnare om man själv ska spela.

om man satt 1000dollar på tex daniel larsson kan det ju vara lönande att chipdumpa till honom i rätt läge...ger 500ggr pengarna.

Dom har säkert inte nån maxgräns för hur mycket man får satsa :roll: