shombol Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Blev sugen på att spela några sateliter, men vad är det som gäller igentligen? På sidan står det: "One seat for every $300 in the prizepool" men sen när jag kollar på en $10 satelit ser jag det här: Alltså 58 buy-in och 93 rebuys. 151 x 10 = 1510$ 1510/300 = 5 seats Varför vinner då bara den som kommer etta en plats i finalen? Något jag missat? Citera
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Resten av stålarna går till att betala av övervärdet i turren. Citera
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Allvarligt så uppdaterar NBs lobby väldigt underligt ibland. Väldigt buggig och förtroendeingivande. Citera
Bein Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Villken jefla bugg. död åt tengil. Citera
shombol Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 så det är en bugg alltså, då förstår jag.. turren är iaf slut och det en är ju ännu inte uppdaterad tråkigt för dom andra 4 om dom inte har tänkt på det och kanske fortsätter spela sateliter och kanske t.o.m missar finalen! En klient som ska hosta finalen borde ju vara bättre än så.. Citera
NordicBet Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Anledningen till detta är att det av tekniska orsaker tyvärr är några kvalturneringar till SM ikväll som vi manuellt måste registrera vinnarna till finalen. Det uppstod nämligen tekniska bekymmer vid registreringen av dessa turneringar så det kommer att manuellt korrigeras efter turneringen är spelad. Beklagar förvirringen som detta medför men det kommer att registreras det antalet vinnare till finalen som den totala prissumman i kvalturneringen motsvarar Citera
Bein Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Intressant, tråkigt att någon som kanske var chip 2-3 a gick all in för att han trodde bara 1 gick vidare. Sen visade de sig att han kunde foldat sig vidare Fruktansvärt otroligt. SKANDAL! Citera
Batch Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Intressant, tråkigt att någon som kanske var chip 2-3 a gick all in för att han trodde bara 1 gick vidare. Sen visade de sig att han kunde foldat sig vidare Fruktansvärt otroligt. SKANDAL! Jo, det var väll tråkigt att personen i fråga inte hade någon koll på vad det var för någon kvalturnering han spelade. "One seat for every $300 in the prizepool" säger väll det mesta? Och med tanke på tidigare strukturer hos deras kvalturneringar så bör man väll inte förvänta sig att det är något annat än ett tekniskt fel? Citera
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 så det är en bugg alltså, då förstår jag.. turren är iaf slut och det en är ju ännu inte uppdaterad tråkigt för dom andra 4 om dom inte har tänkt på det och kanske fortsätter spela sateliter och kanske t.o.m missar finalen! En klient som ska hosta finalen borde ju vara bättre än så.. Märker man inte det skall man inte spela SM. Det där får NB fixa i efterhand. Lobbyn har typ aldrig varit helt korrekt när jag spelat. Mycket störande. Citera
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Intressant, tråkigt att någon som kanske var chip 2-3 a gick all in för att han trodde bara 1 gick vidare. Sen visade de sig att han kunde foldat sig vidareFruktansvärt otroligt. SKANDAL! lol eller hur Citera
Bein Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Intressant, tråkigt att någon som kanske var chip 2-3 a gick all in för att han trodde bara 1 gick vidare. Sen visade de sig att han kunde foldat sig vidareFruktansvärt otroligt. SKANDAL! lol eller hur Är väll knappast ett omöjligt scenario. Citera
Laser Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Anledningen till detta är att det av tekniska orsaker tyvärr är några kvalturneringar till SM ikväll som vi manuellt måste registrera vinnarna till finalen. Det uppstod nämligen tekniska bekymmer vid registreringen av dessa turneringar så det kommer att manuellt korrigeras efter turneringen är spelad. Beklagar förvirringen som detta medför men det kommer att registreras det antalet vinnare till finalen som den totala prissumman i kvalturneringen motsvarar Jag råkade ut för exakt samma sak igår vid eran 60 dollars turnering ID 678860, och hamnade på en av de platserna som fick en biljett till turneringen, men ännu har jag inte blivit registerad. Hur lång tid ska man räkna med att den manuella registeringen tar? Citera
Jessica Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Anledningen till detta är att det av tekniska orsaker tyvärr är några kvalturneringar till SM ikväll som vi manuellt måste registrera vinnarna till finalen. Det uppstod nämligen tekniska bekymmer vid registreringen av dessa turneringar så det kommer att manuellt korrigeras efter turneringen är spelad. Beklagar förvirringen som detta medför men det kommer att registreras det antalet vinnare till finalen som den totala prissumman i kvalturneringen motsvarar Jag kvalade in igår men är fortfarande ej med på listan för SM.. Citera
Bodinarn Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Anledningen till detta är att det av tekniska orsaker tyvärr är några kvalturneringar till SM ikväll som vi manuellt måste registrera vinnarna till finalen. Det uppstod nämligen tekniska bekymmer vid registreringen av dessa turneringar så det kommer att manuellt korrigeras efter turneringen är spelad. Beklagar förvirringen som detta medför men det kommer att registreras det antalet vinnare till finalen som den totala prissumman i kvalturneringen motsvarar Jag kvalade in igår men är fortfarande ej med på listan för SM.. Samma här... Citera
shombol Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 Nordicbet, varför har ni dragit ner på sateliterna? Enligt hemsidan ska det spelas 11 sateliter varje dag, nu är det bara 4 fram till SM. Nu har man ju mindre chans att vinna ett plats! Citera
NordicBet Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Du hittar vissa SM-sat-turneringar under "Regular" då vi hade tekniska fel under registreringen av dessa turneringar. Vi kommer dock försöka flytta dessa till "POKER-SM" under dagen. Vissa av turneringarna är direktfeeders, dvs vinner du eller hamnar så du får en SM-plats så kommer du direkt till SM2006-listan. Andra är turneringar som vi manuellt får kolla vilka som ska få SM-plats. Detta tar lite längre tid och troligtvis kommer namnen synas på listan i morgon eftermiddag. Citera
Recommended Posts