Gå till innehåll

Recommended Posts

• 1 month later...
Postad

Nedsidan med den idéen är ju att till skillnad från exempelvis bönder så är pokerteoretiker inte så där karlakarlaktiga som en del kvinnor tydligen går omkring och drömmer om.

+: Fiser inte så mycket och har hyfs med pengar.

-: Resten.

Postad

Kan ju även gissa att pokerteoretiker ibland kan skena iväg språkmässigt. Att "sitta på knappen" kan ju ha lite olika betydelser.. och vissa tjejer konstigt nog tycker det är avtändande när pokerteorikern använder uttryck i sängen som "Nu går jag all-in" i början på sexakten och skriker "Klonk!" när den är i hamn..

• 2 weeks later...
Postad
Kan ju även gissa att pokerteoretiker ibland kan skena iväg språkmässigt. Att "sitta på knappen" kan ju ha lite olika betydelser.. och vissa tjejer konstigt nog tycker det är avtändande när pokerteorikern använder uttryck i sängen som "Nu går jag all-in" i början på sexakten och skriker "Klonk!" när den är i hamn..

Ha ha! Fan det roligaste jag har läst här på fotumet! Jag känner verkligen igen mig...:lol:

Postad
Ha ha! Fan det roligaste jag har läst här på fotumet! Jag känner verkligen igen mig...:lol:

ja man vill ju inte ha en loose-passiv tjej i sängen....tight-aggresiv är ju alltid de bästa ;)

all-in!

Postad
Huvudsaken är att man jobbar mycket på knappen och inte går all-in för tidigt.

nåja, all in kan ju vara berättigat om man har en shortstack. sitter man på en rejäl bigstack däremot är det nog bra om man inte går all in med en gång.