Sladdafan Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Inledande spel 831898147. dragonize sitter vid 0 med $80,46. fox34 sitter vid 1 med $9,75. schweissi333 sitter vid 2 med $10,72. OLYRICE sitter vid 3 med $30,81. Sladdafan sitter vid 4 med $50,03. hero King_Hassan sitter vid 5 med $64,72. lococo33 sitter vid 6 med $23,12. I_Never_Tilt sitter vid 7 med $55,86. petpoker sitter vid 8 med $60,14. PhunkyBob sitter vid 9 med $53,60. Dealern sitter vid 3. Sladdafan lägger en blind på $,25. King_Hassan lägger en blind på $,50. (Sladdafan ges 9k 9s.) Före floppen: lococo33 synar med $,50. I_Never_Tilt foldar. petpoker foldar. PhunkyBob höjer med $1. dragonize synar med $1,50. fox34 foldar. schweissi333 foldar. OLYRICE foldar. Sladdafan synar med $1,25. King_Hassan foldar. lococo33 synar med $1. Floppen kommer upp 7h 7k 7r. Sladdafan satsar $6,50. Betat mer? lococo33 foldar. PhunkyBob synar med $6,50. dragonize foldar. Turnkortet kommer upp Ah. - ett kort man verkligen inte vill se ! Sladdafan ???? Vad gör man i detta läget? Fortsätter beta? Hur mkt isf? Tycker de känns rätt uteslutet att fi floppat 4tal. Men AK, AQ, AJ skulle fi mkt väl kunna göra den raisen preflop med. Så hur ska detta spelas? Citera
vetgirig Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Check/fold? Korrekt. Sitter Fi med ett A så drar man helt dött. Citera
scouserandy Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Check/fold? Korrekt. Sitter Fi med ett A så drar man helt dött. 2 outs Citera
eurythmech Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 folk glömmer alltid splitouten! Citera
kebabarulla Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 beta? han foldar allt utom 9 och A. synar han äre bara o kasta, så skulle jag gjort iaffal. men vet inte vilket som e mest +ev. Citera
Hume Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 beta?han foldar allt utom 9 och A. synar han äre bara o kasta, så skulle jag gjort iaffal. men vet inte vilket som e mest +ev. Tror knappast motståndaren foldar TT+. Och det lär han ha ganska ofta. Citera
Gyre Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 beta?han foldar allt utom 9 och A. synar han äre bara o kasta, så skulle jag gjort iaffal. men vet inte vilket som e mest +ev. Tror knappast motståndaren foldar TT+. Och det lär han ha ganska ofta. Exakt, vi får svårt att folda ut en bättre hand här. Och vilka händer som höjer pre och sedan synade floppen leder vi mot nu? Citera
Sladdafan Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Misstänkte ju starkt dehär me check/fold. Vilket man egentligen skulle gjort men jag gjorde faktiskt inte det. Ja betade 10$ på turn. Han tänker tiden ut, ja trodde de skulle bli autofold men han synar tills slut. = känns inte som han har A. Han har spelat rätt kasst innan med. River 2 Jag går allin med 35 dollar. Rätt dumt drag iofs men kunde verkligen inte släppa den. Men om jag läst han rätt så har han inte A och borde bli skrämd av min raise o lägga sig. Men icke! Han väntar till sista stund o synar och visar 88 Citera
Gyre Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Men icke! Han väntar till sista stund o synar och visar 88 Det visar ju bara varför du skulle check/foldat floppen. 88 är väl enda handen som han inte klarar att släppa som du slår. Jäklar vad dåligt han spelade sin hand! Citera
pokernoerden Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Bet/fold snarare på turn? Om han sitter på esset så raisar han väl, och du kan även få honom att lägga TT+ om han är riktigt tight. Citera
-PK- Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Det visar ju bara varför du skulle check/foldat floppen. Antar att du menar turn? Förövrigt skulle jag checksynat flopp och checksynat alla turnkort utom ett A som jag skulle checkfoldat. Citera
EL_FishkO Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Bet/fold snarare på turn? Om han sitter på esset så raisar han väl, och du kan även få honom att lägga TT+ om han är riktigt tight. varför skulle han raisa med ett A? han sitter i princip på nötterna, men slår bara en bluff... check/fold turn tycker jag. enbart tur att han hade 88, han hade spelat likadant med alla händer som slår dig med. Citera
Recommended Posts