Gå till innehåll

Frågor om Poker SM


vladofox

Recommended Posts

Varför står det att de kan bli över 28 milijoner kr i potten?

Om det blir minst 12,000 spelare? hur ökas potten?

 

Vad menar du med "hur ökas potten"?

 

För övrigt får man inte spela poker på nätet om man inte har fyllt 18, vilket jag misstänker att du inte har (eftersom du annars aldrig skulle ha frågat om det).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Blir det Guaranteed money? lr?

Finns det maxplayer limit?

18+?

Tacksam för svar:)

 

 

??? Ofcours?

 

Man kan aldrig veta i detta PK-land. Att det skulle vara 20+ eller kanske 25+ för att deltaga skulle faktist inte förvåna mig.

:roll:

Du är medveten om att Sverige är rätt pokerliberalt sett ur ett globalt perspektiv va? Men visst, flytta du till t.ex. USA så du slipper förbud och åldersgränser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Blir det Guaranteed money? lr?

Finns det maxplayer limit?

18+?

Tacksam för svar:)

 

 

??? Ofcours?

 

Man kan aldrig veta i detta PK-land. Att det skulle vara 20+ eller kanske 25+ för att deltaga skulle faktist inte förvåna mig.

:roll:

Du är medveten om att Sverige är rätt pokerliberalt sett ur ett globalt perspektiv va? Men visst, flytta du till t.ex. USA så du slipper förbud och åldersgränser.

 

eh??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT på måndag:

Nu börjar det likna något även om det kanske går att klämma till några fler.

3+0,30 supersatellit bör den gemene man ha råd med.

Hade gärna sett subsatelliter till 33 & 63$ satelliterna.

 

 

 

Det skulle vara trevligt för många av oss spelarna & säkert Nordicbet med om det fanns fler satelliter.

 

Det är del folk som inte kan tiderna turneringarna går.

Dessutom kan man då köra en till isf det händer en "olycka i arbetet".

 

Borde vara EV+ åtminstone för Nordicbet...

 

Personligen tycker jag inte ett dugg om rebuy-satelliter som de flesta har varit.

En 11$ rebuy räknar jag med blir dyrare än 33$ freezeout.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är medveten om att Sverige är rätt pokerliberalt sett ur ett globalt perspektiv va? Men visst, flytta du till t.ex. USA så du slipper förbud och åldersgränser.

 

lol

 

Snälla kan inte jag få slippa flytväst i hotellets pool, jag kan faktiskt

simma, den är inte djupare än 80 cm och jag kommer inte att stämma

er om jag får en kallsup. Vegas 2000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Nordic Bet står det att 10% ska få pris, men just nu är det bara 131 som får pris av 2334 dvs bara 5,6%. Vilket är rätt?... Antar att dom fixar till det så att det är 10% som får pris sen i alla fall eller?

 

Microgaming/Nordicbet verkar inte ha prioriterat testning av lobbyn innan senaste släppet. Skulle tro att 10% gäller och att det är lobbyn som strular.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Nordic Bet står det att 10% ska få pris, men just nu är det bara 131 som får pris av 2334 dvs bara 5,6%. Vilket är rätt?... Antar att dom fixar till det så att det är 10% som får pris sen i alla fall eller?

 

Microgaming/Nordicbet verkar inte ha prioriterat testning av lobbyn innan senaste släppet. Skulle tro att 10% gäller och att det är lobbyn som strular.

 

Det är 10% som gäller.

Det beror säkert på att då de 5 000 000 SEK i förstapris är "öronmärkta"

och resterande pott ska fördelas i $ på de 10% som är ITM. Den automatiska uppdateringen är nog inte inställd på en sådan uträkning.

Var lugn, det justeras till start.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...