Scofield Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Funderar på att hyra film ikväll men det känns lite som om man har sett alla "moderna" filmer redan. Någon som har något bra förslag på en skön rulle som man kan kolla på? Orkar inte med några djupa filmer utan vill ha en som man bara kan kolla på utan att bry sig. Tack på förhand! Citera
Skanke Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Du ska se om die hard trilogin..... Citera
Scofield Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Såg faktiskt die hard i förrgår, är ju ett måste att ha dessa filmer i bokhyllan brevid top gun , rounders och rocky filmerna. Citera
Skanke Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Då ska du se Detta är en skön rulle Citera
Scofield Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Hahaha inte för att vara verka dryg men jag har den också, sjukt bra rulle. Köpte svart t-shirt och en skepparkavaj efter första gången jag såg den. Spiritus sancti!! Citera
Skanke Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Annars finns det en bra serie som gått på TV. Prison Break, den handlar om flera personer.... Citera
Skanke Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Då får du se om Snake is king Citera
Scofield Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Lol.. har hört att den ska va bra. Kanske ska kolla om man kan hitta ett avsnitt eller två och ge den en chans. Citera
Skanke Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Fantastisk film Kineser kan det mesta Citera
Scofield Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Då får du se om Snake is king Där satte du huvudet på spiken, får hoppas att den finns i videoaffären. Tack ska du ha! Citera
chapman Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 http://www.filmtipset.se/film/mannen-som-ville-bli-kung/6135.html kanonulle som verkar vara helt bortglömd. F ö Sean connerys egen favorit. Sean och Michael Caine i huvudrollerna Citera
devalanteriel Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Hahaha inte för att vara verka dryg men jag har den också, sjukt bra rulle. Köpte svart t-shirt och en skepparkavaj efter första gången jag såg den. Spiritus sancti!! En eloge för att du använder solglasögonsmileyn efter att just ha sagt "Helig Ande!!", det kan inte vara vanligt. Citera
Etern Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Min favorit är helt klart Memento. Är väl iofs inte den bästa om man inte gillar "djupa" filmer. Gillar cube-filmerna också men dom är kanske också snäppet för djupa för dig smak Kommer nog inte på nån som är helt odjup men du kan ju alltid kolla http://www.videotoppen.com där brukar jag alltid hitta värdelösa filmer för helgen Citera
SouthEast Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Heja Svärje: Populärmusik från Vittula (2004) Oerhört skön film. Citera
SaInT Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 http://www.imdb.com/chart/top Citera
Donner Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Hyrde en film som hette Killer Crocodile för en väldans massa år sen. Herre min skapare va dålig den var, men den kan du verkligen "bara kolla på utan att bry dig". Citera
kfluffie Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Möt Joe Black - En klassiker som du säkerligen kan hyra för en guldpeng och är värd att kollas på igen! Prinsen och Jag - Romantisk komedi som inte direkt är Deep =) Borat? Mvh, KF Citera
Scofield Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Videoaffären hade inte Escape from New York inne den var faktiskti uthyrd, stod och läste film titlar tills jag höll på att spy. Till slut gick jag och frågade om hon hade någon film hon kunde rekommendera och resultatet blev detta http://www.imdb.com/title/tt0466771/ en perfekt film på bakfyllan skulle jag kunna sammanfatta den som, den svenska översättningen Puff, Puff, Pass kanske avslöjar det mesta. Citera
eurythmech Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Vilken tur att jag inte hyr film. Jag skulle ha relativt många misshandelsdomar på minuskontot om jag fick såna filmtips. Citera
Trolldeg Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Vilken tur att jag inte hyr film.Jag skulle ha relativt många misshandelsdomar på minuskontot om jag fick såna filmtips. 10k fight yo! Citera
bjornufknu Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 The Game, Blood in blood out, Big Lebowski Citera
Albin72 Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Videoaffären hade inte Escape from New York inne den var faktiskti uthyrd, stod och läste film titlar tills jag höll på att spy. Till slut gick jag och frågade om hon hade någon film hon kunde rekommendera och resultatet blev detta http://www.imdb.com/title/tt0466771/ en perfekt film på bakfyllan skulle jag kunna sammanfatta den som, den svenska översättningen Puff, Puff, Pass kanske avslöjar det mesta. Uppföljaren till Flykten från NY som folk inte tror existerar(läs så dålig så ingen sett den)... Flykten från LA... Citera
Recommended Posts