Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Det verkar ju finnas en hel del grinders här som spelar SnG's på Svenska Spel. Det enda jag personligen har spelat där är FLT så jag har ingen direkt koll Eftersom jag cashat ut hela min Party-rulle så tänkte jag hitta någon sajt som kan komplettera mitt vanliga spel på Full Tilt. Därav är jag lite intresserad av SvS (skönt att slippa oroa sig över dollarkursen exempelvis) Frågorna jag har är: 1) Hur hög nivå håller spelarna på Svenska Spels SnG's med inköp på mellan 300-600 kr? Jämfört med exempelvis nivån på FTP's spelare på $55 eller liknande? 2) Hur pass bra action är det på nivåerna 300-600? Tar det hundra år att starta upp 4 st så är det inte intressant liksom. Vore jättetacksam om någon kunde hjälpa mig med detta! /Consp. Citera
sulla Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Över 200 är det nära på dött, har haft skitsvårt att få igång turrar även ibland på 200. Skulle säga att gränsen för att få bra rull och kunna multitabla är 100-200. Hur motståndet är på de högre är svårt att säga då jag lirat för lite, men på 100-200 är det väl relativt fiskigt. Citera
hang_10 Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 helt offtopic detta men jag är lite nyfiken, varför lämnade du party? Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 helt offtopic detta men jag är lite nyfiken, varför lämnade du party? Framförallt att det minskade i trafik och i och med amerikanarnas förbud så försvann vissa förmåner för mig vom jag bedömde som viktiga. Så nu blir det FTP istället Citera
Joey Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 På FTP antar jag att du har nån form av rb, vilket är en omöjlighet på Sv spel. Ändå är rejken lika hög där. Om det dessutom, som Sulla säger, är dålig trafik så finns det väl egentligen ingen anledning att spela där (om det inte är extremt dåligt motstånd)? Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 På FTP antar jag att du har nån form av rb, vilket är en omöjlighet på Sv spel. Ändå är rejken lika hög där. Om det dessutom, som Sulla säger, är dålig trafik så finns det väl egentligen ingen anledning att spela där (om det inte är extremt dåligt motstånd)? Jag visste ju inte innan jag startade tråden att det var dålig trafik Sen kan det va skönt att spela på en sajt med annan valuta än dollar. Plus att jag vill ha en sida till vid sidan om FTP att spela på. Citera
Recommended Posts