Gå till innehåll

Sändning första programmet


gdaily

Recommended Posts

Vi spelar som sagt in i dag, i kväll efter jobbet.

 

Blir det bra med en gång så har vi möjligheten att få se programmet redan i kväll, på FANTV, vid runt 23-snåret (den kommer inte att komma upp i tv-tablån, utan bli en överaskning).

 

Blir det inte kanonmed en gång utan behöver efterbehandlas lite mer, så skjuts premiären några dagar.

 

Enyoy!

 

Godbitar ur pilotens program:

 

Pokerkryssningen och Betfair Asian Poker Tour

Molle och Ramzi i intervjusoffan

Fråga Ola

Recension av Slotbooms Omahabok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär ser du FANTV:

Via internet på datorn

Alla program och intervjuer läggs ut på http://www.svenskafans.com/fantv. Där kan du enkelt klicka dig fram till det klipp eller det program du vill se.

 

Programmen blir tillgängliga på fasta tider som du ser i tablån. Du kan alltid gå tillbaka och se gamla avsnitt eller intervjuer.

 

För att kunna se FANTV krävs att du har en dator med internetuppkoppling och en mediaspelare som heter Windows Media Player. Har du Mac måste du ofta ladda ner det. Läs mer om detta under FAQ.

 

Via internet på TV:n

Tillvägagångssättet är detsamma som för internet. Det ända som krävs är att din dator har en utgång för TV (ofta kallat TV-out) och att du har en kabel för att koppla ihop din dator och din TV. Lite beroende på vilken TV du har kan du välja olika typer av kablar. Prata med din radio- och tvhandlare så hjälper de dig att hitta just din kabel.

 

På TV via kabel, satellit eller IP-TV

Kommer inom en mycket snar framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Typ, jag är för ful så vi måste hitta en annan programledare, etc.

.

 

Det är väl inget hinder. Till och med Ingvar Oldsberg får ju vara programledare i TV.

 

Ingvar Oldsberg får plats i studion. För Othello så är man tvungen att sätta på vidvinkelobjektiv. Nej, han är inte fet, bara stor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Typ, jag är för ful så vi måste hitta en annan programledare, etc.

.

 

Det är väl inget hinder. Till och med Ingvar Oldsberg får ju vara programledare i TV.

 

Ingvar Oldsberg får plats i studion. För Othello så är man tvungen att sätta på vidvinkelobjektiv. Nej, han är inte fet, bara stor.

 

Dude, han är typ 5cm längre än dig .. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev lill-klonk - intervjen med Ramzi och Molle blev bra, det andra blev sådär... det kommer troligen, men inte säkert, upp i kväll...

 

Jag själv är tjurig över flera saker i intervjun:

 

Jag hade fel årtal på Ramzis framgång i söndagsturneringen på Party. Alla vart förvirrade innan jag blev rättad.

 

25-May-06 Spain € 1,000 No Limit Hold'em

World Headsup Poker Championships 2006, Barcelona 1st € 56,200 $ 71,795

Den raden på Hendon Mobs databas skapade ytterligare förvirring.

 

Annars så ledde tekniska problem till lite udda grejer, så vi får se hur Asien-reportaget ser ut och hur dassigt Bondsnacket blev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingvar har utstrålning!

 

No offense Othello, det är ingen jämförelse!

 

Höjdpunkt från Fotbolls-VM för ett par år sedan, där Oldsberg fick ankarrollen i studion till förmån för Bosse Hansson som var skitsur hela VM pga detta:

 

Oldsberg (entusiastiskt): "Vi ses här imorgon då!"

Bosse Hansson (med en grimas): "Ja...det är väl risk för det"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...