raol Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Du är en affiliate och fick rake-back? Eller så spelade du en trejde turnering där du vann pengar. Citera
dominator Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Ja du måste ju ha köpt in dig hos nån som kom ITM...har nån skrivit det redan så skyller jag på biran. Citera
summlan Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 svaret är att du helt enkelt ljuger, du gick inte alls plus, de är va ja tror Citera
Shakespear Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Du köpte in dig i turneringarna med någon form av VIP/FPP poäng i stället för cash. Siten buggade, turneringarna avbröts och återbetalning av inköp gjordes i pengar Citera
quizz_kid Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Du köpte in dig i turneringarna med någon form av VIP/FPP poäng i stället för cash. Siten buggade, turneringarna avbröts och återbetalning av inköp gjordes i pengar tror på något liknande Citera
Clarre Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 • Du hade stakat någon som kom ITM • Du höll i turneringen Helt klart så stakade jag någon När man spelar så dåligt som jag gör just nu, så anlitar man flickvännen som är notorisk itm på freerolls. Jag gjorde en bra deal där jag betalade halva inköpet och fick halva eventuella vinsten. William Hill hade en 50000 dollar added igår som var klart lönsam. Som vinst får du välja på: En läsk vid nästa PF-live där både du och jag spelar. En öl vid nästa PF-live där både du och jag spelar. En fotvandring till Polen. Ett fantastiskt fint och praktiskt CD-ställ... mot avhämtning. Grattis thorin och bra jobbat allihop! Citera
thorin Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Grattis thorin och bra jobbat allihop! HAha, tackar. Fanns inte så mycket mer kvar att välja på Val av pris var dock lättare; en öl på nästa PF Live Citera
jackbalsam Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Kan tänka mig att betala halva insatsen när någon spelar freeroll mot halva vinsten. PM:a om ni är intresserade. Citera
Jansa Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Kan tänka mig att betala halva insatsen när någon spelar freeroll mot halva vinsten. PM:a om ni är intresserade. LOL, roligaste jag hört på länge! Citera
Recommended Posts