Gå till innehåll

Primas Midstakesspelare - Diskussionstråd

Recommended Posts

Postad
13/7 tror jag:-D

Då är han ju iofs halv-LAG om man jämför med Double22 (nåt sånt) som spelar 5/10 på prima. Han spelar typ 11/4 (skojar inte!) och kan typ limpreraisa från CO och limpsyna JJ från sb till bb =)

• Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Då är han ju iofs halv-LAG om man jämför med Double22 (nåt sånt) som spelar 5/10 på prima. Han spelar typ 11/4 (skojar inte!) och kan typ limpreraisa från CO och limpsyna JJ från sb till bb =)

aa, Double22 är så kass, Jag tror att han höjer mkt när han har typ JJ/TT för att få enkla beslut om han får omslag:lol:

Postad
cessan verkar vara stabil

nu har jag rätt liten databas på honom. men verkar ju inte överdrivet bra på de händerna... har han på -30PTBB =)

fin hand av punkrock:

Punkrock_kid raised - $16.00

Arlyn1 folded

TrickyRock folded

cessan called - $16.00

** Dealing the flop: 3 of Spades, 7 of Diamonds, 2 of Diamonds

cessan checked

Punkrock_kid bet - $24.00

cessan called - $24.00

** Dealing the turn: 6 of Clubs

cessan checked

Punkrock_kid bet - $66.00

cessan called - $66.00

** Dealing the river: 3 of Diamonds

cessan bet - $107.00

Punkrock_kid went all-in - $525.60

cessan went all-in - $199.20

cessan shows: 9 of Diamonds, 8 of Diamonds

Punkrock_kid shows: 2 of Spades, 2 of Hearts

Postad
Tack heltok, Den blev ju inte så jättesvårspelad såsom handen fortlöpte, det kom ju ett ganska bra riverkort:-) Vem var du på bordet? GETM?

jag köade bara på bordet så det mineades. nickar modafinil och är den största fisken på prima.

Postad
jag köade bara på bordet så det mineades. nickar modafinil och är den största fisken på prima.

Aha, är du Modafinil? Cash spelade väl på det kontot tidigare, eller var det bara lögn?:-)

Postad
nu back... att jag står på waitinglisten säger det mesta.

okej, han var alltså fisk som ajg trodde. kul att 60/10-folk finns på alla nivåer. bådar gott för framtiden... =)

http://pokerhand.nu/hand/4014

han har ju ytterst liten FE på turn mot tomten. är det inte bättre att checka den? säg 30% equity i potten och han får som bäst det dubbla han satsar på turn tillbaka på river om han klonkar. så känns marginellt att sweeta till potten på turn, är det inte bättre att få in hela degen på river när han klonkar istället?

Postad
cessan verkar vara stabil

tack

nu har jag rätt liten databas på honom. men verkar ju inte överdrivet bra på de händerna... har han på -30PTBB =)

fin hand av punkrock:

lol

cessan borde hålla sig till sitt turbolir och tura på där istället

lol

Tack heltok, Den blev ju inte så jättesvårspelad såsom handen fortlöpte, det kom ju ett ganska bra riverkort:-) Vem var du på bordet? GETM?

nh, vet du är full av moves :-)

• 1 month later...
Postad
Bump..

Vad tycker ni om 5/10 just nu? Känns som det sitter sjukt mkt grinders hela dagarna?

känns som att det alltid är 4pers i kön till bordet man vill sitta på. och lagom till man får plats har alla fiskar ersatts med grinders.