Gå till innehåll

Primas Midstakesspelare - Diskussionstråd


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Av de spelarna jag har fler än 10K händer på är KER0 den som har bäst bb/100 på de här nivåerna.

 

får man fråga hur mycket han har?

 

vad är en bra winrate på 5/10?

 

En bra winrate är ungefär 5-6 PTBB/100 händer. Har du de så är du vass!

 

 

alltså 10-12 bb /100 händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Askel verkar bra plus att han kör massor med bord och verkar vinna rätt ut. Han lär rakea hyfsat om inte annat.

 

Ny snubbe som heter BooBimbo som verkar vinna stabilt. Har honom på ca 5bb/100 på 5/10 dock på lite för få händer.

 

Dodarn?

 

SOPOR vinner väl skapligt också?

 

elainb är svårspelad.

 

Är för trött för att skriva mer nu... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sir_call, IFoldToPush, Dymlingen, zzzkzzz, SOPOR är några jag helst inte möter. Finns ett par till namn jag inte kommer ihåg nu...

 

sir_call - gör skäl för sitt nick, går aldrig att bluffa?

 

Ifold - känns alltid tiltad när han lirat mot mig, kör långsökta bluffar å mkt fancy plays som han backar rakt ut på

 

Dymlingen - en vän, spelar aldrig mot, för tajt? :)

 

zzzkzzz - noll koll på förutom att han verkar lira rätt högt (20/40 hu)

 

Sopor - tajtkompetent som inte släpper ifrån sig mkt gratis, undvik att spela mot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltekallt är en donator av rang om han inte käkat på Indien innan.... :lol:

alltekallt är riktigt duktig IMO. Hyfsat lös och aggressiv. PFare btw.

 

Tycker han är ganska tam, ingen du behöver vara rädd för.

 

ve6ticata är en stabil spelare som går bra.

 

mo1dp och -Mattews- har jag bara runt 4k händer på, men de har gått mycket bra hittils.

Nee, alltså, Jag har ingen särskild respekt för Addelino men det känns som att han alltid träffar när han är med i potterna, eller så blir jag konstant floatad ner till river :(

 

ve6ticata har gått ganska bra men är ju inte direkt svår att möta. Lever antagligen extremt mycket på att skinna fiskarna för han har ju en ganska förutsägbar spelstil.

 

-Mattews- har tydligen vunnit över 5 miljoner på nätpoker(på inte alltför lång tid tror jag) och krossar tydligen 5/10 borden. När jag mött honom på 2,5/5 så verkar han bara ha som mål att höja varje pott/vinna varje pot.

 

Ingen har nämnt drsteinberg? Jag ser honom som den vassaste spelaren på NL500. Kan tänka mig att det är många som har lätt för att möta honom men jag tycker han är svårspelad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Askel verkar bra plus att han kör massor med bord och verkar vinna rätt ut. Han lär rakea hyfsat om inte annat.

 

Ny snubbe som heter BooBimbo som verkar vinna stabilt. Har honom på ca 5bb/100 på 5/10 dock på lite för få händer.

 

Dodarn?

 

SOPOR vinner väl skapligt också?

 

elainb är svårspelad.

 

Är för trött för att skriva mer nu... :shock:

 

Boobimbo är stabil men av de nya är Binbs klart bäst.. troligtvistvis bäst på på 5-20 nivån.

 

elaineb är svårspelad men inte svårt o stacka många gånger, finns spelare som är klart duktigare på att undvika att bli stackade

 

SOPOR är en jättedonator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

 

hands 1300-1330 plz

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

1st one was a sick 2 outer for $6k @2knl, next one was coin flip vs maniac all in preflop in battle of blinds AK<QQ, then I moved up to 10knl to win it back 'cause their was a HUGE fish like 50/2 with 35k and I bet my KK on flop and turn and he obviously hit his flush on river when he pushed into me since his aggression was like .5 and .3 on river. I lost 4.5k on that hand and then left the table and moved down to 400nl only to get beat after beat after beat and once I prolly saved half my stack with AA when I was already half all in preflop when villain pushed and my internet all of a sudden disconnected b4 I could call.

 

 

 

LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...