Gekko Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Av de spelarna jag har fler än 10K händer på är KER0 den som har bäst bb/100 på de här nivåerna. får man fråga hur mycket han har? vad är en bra winrate på 5/10? En bra winrate är ungefär 5-6 PTBB/100 händer. Har du de så är du vass! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 polrev mår inte bra lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Av de spelarna jag har fler än 10K händer på är KER0 den som har bäst bb/100 på de här nivåerna. får man fråga hur mycket han har? vad är en bra winrate på 5/10? En bra winrate är ungefär 5-6 PTBB/100 händer. Har du de så är du vass! alltså 10-12 bb /100 händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beachkung Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Askel verkar bra plus att han kör massor med bord och verkar vinna rätt ut. Han lär rakea hyfsat om inte annat. Ny snubbe som heter BooBimbo som verkar vinna stabilt. Har honom på ca 5bb/100 på 5/10 dock på lite för få händer. Dodarn? SOPOR vinner väl skapligt också? elainb är svårspelad. Är för trött för att skriva mer nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Sir_call, IFoldToPush, Dymlingen, zzzkzzz, SOPOR är några jag helst inte möter. Finns ett par till namn jag inte kommer ihåg nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Sir_call, IFoldToPush, Dymlingen, zzzkzzz, SOPOR är några jag helst inte möter. Finns ett par till namn jag inte kommer ihåg nu... sir_call - gör skäl för sitt nick, går aldrig att bluffa? Ifold - känns alltid tiltad när han lirat mot mig, kör långsökta bluffar å mkt fancy plays som han backar rakt ut på Dymlingen - en vän, spelar aldrig mot, för tajt? zzzkzzz - noll koll på förutom att han verkar lira rätt högt (20/40 hu) Sopor - tajtkompetent som inte släpper ifrån sig mkt gratis, undvik att spela mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 alltekallt är en donator av rang om han inte käkat på Indien innan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sofseb Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Borat23 har jag spelat mot ett antal gånger och han känns som en stabil spelare. Försöker undvika han nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är det någon som har något att säga om Addelino? Tycker han är ganska tam, ingen du behöver vara rädd för. ve6ticata är en stabil spelare som går bra. mo1dp och -Mattews- har jag bara runt 4k händer på, men de har gått mycket bra hittils. wp spelgalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Sir_call, IFoldToPush, Dymlingen, zzzkzzz, SOPOR är några jag helst inte möter. Finns ett par till namn jag inte kommer ihåg nu... sir_call - gör skäl för sitt nick, går aldrig att bluffa? Exakt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är fr79 vinnande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är fr79 vinnande? haha jag har fan funderat på det sen 1,5 år tillbaka...ingen aning faktiskt hans spel är ju minst sagt...annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 mo1dp mkt solid, askel jobbig och duktig, polrev duktig, missweden = allesinnes? sjuk nötspelare.. fr79 och mattews är jättelol men kan ändå inte slå dem. rilleg kommentarer överflödiga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 alltekallt är en donator av rang om han inte käkat på Indien innan.... alltekallt är riktigt duktig IMO. Hyfsat lös och aggressiv. PFare btw. Tycker han är ganska tam, ingen du behöver vara rädd för. ve6ticata är en stabil spelare som går bra. mo1dp och -Mattews- har jag bara runt 4k händer på, men de har gått mycket bra hittils. Nee, alltså, Jag har ingen särskild respekt för Addelino men det känns som att han alltid träffar när han är med i potterna, eller så blir jag konstant floatad ner till river ve6ticata har gått ganska bra men är ju inte direkt svår att möta. Lever antagligen extremt mycket på att skinna fiskarna för han har ju en ganska förutsägbar spelstil. -Mattews- har tydligen vunnit över 5 miljoner på nätpoker(på inte alltför lång tid tror jag) och krossar tydligen 5/10 borden. När jag mött honom på 2,5/5 så verkar han bara ha som mål att höja varje pott/vinna varje pot. Ingen har nämnt drsteinberg? Jag ser honom som den vassaste spelaren på NL500. Kan tänka mig att det är många som har lätt för att möta honom men jag tycker han är svårspelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Det är rätt Punkrock_kid.. DrSteinberg är duktig, han kan tilta rätt fint dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juniorpoker Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är min bekanta pappapoker något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Av de spelarna jag har fler än 10K händer på är KER0 den som har bäst bb/100 på de här nivåerna. jag tackar Kero varje dag för han spelar poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Askel verkar bra plus att han kör massor med bord och verkar vinna rätt ut. Han lär rakea hyfsat om inte annat. Ny snubbe som heter BooBimbo som verkar vinna stabilt. Har honom på ca 5bb/100 på 5/10 dock på lite för få händer. Dodarn? SOPOR vinner väl skapligt också? elainb är svårspelad. Är för trött för att skriva mer nu... Boobimbo är stabil men av de nya är Binbs klart bäst.. troligtvistvis bäst på på 5-20 nivån. elaineb är svårspelad men inte svårt o stacka många gånger, finns spelare som är klart duktigare på att undvika att bli stackade SOPOR är en jättedonator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är fr79 vinnande? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är min bekanta pappapoker något att ha? pappa låg långt före alla andra för typ 2 år sen på ladan..... är en klart skicklgare turneringspelare än han är en cash spelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Dymlingen och sircall bra..LOOOOL. Askel vinner säkert också men ruggigt förutsägbar då han spelar typ 12 bord åtgången. Polrev och Mezzias är några få som är bra. Primanätverkets 5/10 spelare är bland de sämre man sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 LOL, oväntat att Bigt2k4 skulle gula... http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8373309&page=0&fpart=1&vc=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 LOL, oväntat att Bigt2k4 skulle gula... http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8373309&page=0&fpart=1&vc=1 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- hands 1300-1330 plz -------------------------------------------------------------------------------- 1st one was a sick 2 outer for $6k @2knl, next one was coin flip vs maniac all in preflop in battle of blinds AK<QQ, then I moved up to 10knl to win it back 'cause their was a HUGE fish like 50/2 with 35k and I bet my KK on flop and turn and he obviously hit his flush on river when he pushed into me since his aggression was like .5 and .3 on river. I lost 4.5k on that hand and then left the table and moved down to 400nl only to get beat after beat after beat and once I prolly saved half my stack with AA when I was already half all in preflop when villain pushed and my internet all of a sudden disconnected b4 I could call. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Askel suger riktigt stor balle .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Askel suger riktigt stor balle .... Haha, eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts