Gå till innehåll

Fuglesang


Brumpa

Ska du titta?  

63 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska du titta?



Recommended Posts

Ska sätta klockan på 03.25 då får man ju reda på om det är något att titta på överhuvudtaget som jag har förstått det. Verkar ju som om att vädret kan ställa till det ordentligt. Men frågan är om de värderar risken eller pengarna mest. Det kostar ju en del dollares att skjuta upp uppskjutningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sätta klockan på 03.25 då får man ju reda på om det är något att titta på överhuvudtaget som jag har förstått det. Verkar ju som om att vädret kan ställa till det ordentligt. Men frågan är om de värderar risken eller pengarna mest. Det kostar ju en del dollares att skjuta upp uppskjutningen.

 

de måste även ha godkännande från minst en av nödlandningsbanorna som ligger i portugal/spanien med. har jag fått hära.. så även vädret dör ka nstoppa..

 

och jag tror de hellre betalar de där dollarna om det krävs.. lär ju kosta mer om färjan kraschar liskom.. 7 oimkommna + ingen färja kvar.. + all efterkontroll av vraket..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite svårt att förstå varför man orkar bry sig om någon random snubbe som ska upp i rymden. Hur många hade brytt sig om det bara var amerikanare som åkte?

 

Vad gör det så speciellt bara för att det är en svensk? Det är ju inte första gången en människa åker upp i rymden.

 

Är ju lika spännande som när första stockholmaren åkte över öresundsbron :roll:

 

Eller så är det bara jag som är synisk och bitter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå, det är ju dramatisk tv mitt i natten, hur fel kan det vara. :)

 

Sen att det var min sjuka hjärna som vaknade vid halv fyra som gjorde att jag tittade på det är en helt annan sak. Lyckades även klämma in en period av St. Louis - Detroit i NHL var extra bonus som jag får lida av idag.

 

Dock kan man ju hålla med om att uppmärksamheten är lite lätt uppskruvad. Aftonbladet har väl kört "minut för minut" rapporter i en dryg vecka nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...