jm_j Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Nu är det krig! (hoppas jag) Gissa om medlemmarna på Finfreerollers var glada att ca 75% av deltagarna var från Sverige & dessutom envisades att skriva med svensktext. Klaga inte om det blir finsk motattack till det. (er ej själv skyldig till del sistnämnda pga vissa lösa integritetsskäl) Citera
Infinitiv86 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Hej! Ta gärna detta på http://www.flashback.info Mvh Citera
Freddansthlm Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Nu är det krig! (hoppas jag) Gissa om medlemmarna på Finfreerollers var glada att ca 75% av deltagarna var från Sverige & dessutom envisades att skriva med svensktext. Klaga inte om det blir finsk motattack till det. (er ej själv skyldig till del sistnämnda pga vissa lösa integritetsskäl) TILT Citera
poker_oscar Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Vi bryr oss inte. Ni kan träffas i förorten och slåss om ni vill. Citera
jm_j Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Vi bryr oss inte. Ni kan träffas i förorten och slåss om ni vill. Öhh.. Sedan när fick danskar tillåtelse att uttala sig i min tråd? Citera
León Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Är man så dum att man lägger ut PW`t flera dagar innan freerollen, får man skylla sig själv. Citera
gdaily Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 På det här forumet sprider vi i alla fall inga lösenord. Citera
Recommended Posts