Gå till innehåll

flex spelar SNG på stars!


flexnip

Recommended Posts

Tjenare!

 

Har hängt endel i forumet men inte skrivit jätte mycket men nu tänkte jag dra igång en satsning så jag startar en dagbok!

 

Vem är jag?

 

En 18 årig kille och går sista året på gymnasiet, teknikprogramet inriktning data!

 

Jag har spelat poker i lite mer än ett år tror jag, när pokerboomen slog till i skolan. Jag fastnade ganska snabbt och som 17 åring då letade jag upp ett erbjudande på PartyPoker, $50 free no deposit! YES!

 

Jag började att slaska nl25(2 INKÖP WOHO), men det gick bra och jag satt efter några månader på nl100(spelade nån timme per dag) och vann ganska mycket men efter en längre downswing beslöt jag mig för att ta ut större delen av rullen för att prova på nått annat.

Efter detta har jag provat på SNG på party, full tilt(akta motriggen efter signup bonusen är avklarad)

Omaha på fulltilt.

Och nu SNG på stars

 

Efter gårdagens och dagens rigg emot mig kommer jag starta på 15+1 nivån

 

Startrulle : $994

 

Wish me luck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaaaa, det har inte gått bra, förlorar ALLLT!!, spealr liksom ingen helst roll att jag är STOR favorit, sen att jag blivit utdragen på rivern X antal gånger hör väl till pokern liksom.......

 

Kan man påverka rivern genom att tänka på det kortet man inte vill ska komma upp?"INGET ESS INGET ESS!!!" , esset har nämligen kosssat mig på rivern när jag haft JJ,QQ,KK you name it..

 

imorn nya tag , men det tar verkligen på krafterna att spela o spela o bli utragen hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...