flexnip Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Tjenare! Har hängt endel i forumet men inte skrivit jätte mycket men nu tänkte jag dra igång en satsning så jag startar en dagbok! Vem är jag? En 18 årig kille och går sista året på gymnasiet, teknikprogramet inriktning data! Jag har spelat poker i lite mer än ett år tror jag, när pokerboomen slog till i skolan. Jag fastnade ganska snabbt och som 17 åring då letade jag upp ett erbjudande på PartyPoker, $50 free no deposit! YES! Jag började att slaska nl25(2 INKÖP WOHO), men det gick bra och jag satt efter några månader på nl100(spelade nån timme per dag) och vann ganska mycket men efter en längre downswing beslöt jag mig för att ta ut större delen av rullen för att prova på nått annat. Efter detta har jag provat på SNG på party, full tilt(akta motriggen efter signup bonusen är avklarad) Omaha på fulltilt. Och nu SNG på stars Efter gårdagens och dagens rigg emot mig kommer jag starta på 15+1 nivån Startrulle : $994 Wish me luck! Citera
flexnip Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 jag drar igång en session nu tänkte jag och uppdaterar senare. Citera
il_genio Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Ska bli skoj att läsa, har precis börjat köra en del sit n go på stars, på 10$ nivån. Kanske ses vid borden Citera
Gäst Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag tror forumet har drabbats av en SNG-våg! Lycka till! Citera
flexnip Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 vad säger man, torskar allt, har gjort hela dagen ska ta en paus nu spelar nog lite igen senare. -$136 för sessionen liksom, ajajaaj BRA START!! JOBBA! Citera
kfluffie Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag tror forumet har drabbats av en SNG-våg! Lycka till! Inte bara forumet tror jag ... Tacka vet jag gammalt hederligt förlorande CG! Citera
petla Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Spelar också mycket 15$ på Stars, kan man få reda på vad du heter (själv nickar jag pjotrr) man vill ju inte spela mot grinders. LYCKA TILL Citera
flexnip Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Spelar också mycket 15$ på Stars, kan man få reda på vad du heter (själv nickar jag pjotrr) man vill ju inte spela mot grinders. LYCKA TILL nickar flexnip, men mig vill du nog möta för jag vinner inte en hand hur stor favorit jag än är. Citera
flexnip Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 jaaaa, det har inte gått bra, förlorar ALLLT!!, spealr liksom ingen helst roll att jag är STOR favorit, sen att jag blivit utdragen på rivern X antal gånger hör väl till pokern liksom....... Kan man påverka rivern genom att tänka på det kortet man inte vill ska komma upp?"INGET ESS INGET ESS!!!" , esset har nämligen kosssat mig på rivern när jag haft JJ,QQ,KK you name it.. imorn nya tag , men det tar verkligen på krafterna att spela o spela o bli utragen hela tiden Citera
Recommended Posts