Nicropoker Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Väntat typ 50h nu på att mina pengar ska komma in på sidan. Eric styr upp detta!! Citera
ParadiseOscar Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Väntat typ 50h nu på att mina pengar ska komma in på sidan. Eric styr upp detta!! Skicka ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så ska jag, senast kl 11 imorgon förmiddag, se till att pengarna och en liten extraslant har kommit in på ditt spelkonto. Så här lång tid ska det självklart inte ta. Mvh SportingbetOscar Citera
Nicropoker Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Dragit iväg ett par mail redan, från Nicropoker@gmail.com Tack för ett snabbt svar! Citera
Nicropoker Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Postad 8 December , 2006 Löste sig tillslut snabbt och smidigt bara att tacka sportingbet för ett trevligt bemötande! (personlig ursäkt & +$15 för besväret) Lås tråd Citera
Recommended Posts