Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 981
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag måste ju vara med, kom typ sist i den första :oops:

Skulle det inte vara bättre om du startar ett nytt tråd för varje tävling, blir lite rörigt så här :oops: ¨

Jag är på $22 i alla fall :)

håller med, starta ny tråd :)

Postad

Ursäkta för sen var... haft annat för mig + störningar.

Betstorlekarna kan man försöka fastställa till de som du föreslagit nedanför.

Sedan tycker jag att man kan få välja liga själv och också spela i flera ligor samtidigt om man skulle vilja det.

Sedan kan man köra tävlingar flera dagar i veckan och även olika tider beroende på hur det passar folk.

Betarna kan vi sköta med Pokerstars interntransfer medlemmarna emellan. Behöver inte nödvändigtvis krångla till med mellanhänder utan vi avrundar beloppen till t.ex närmaste 10 eller 50 cent.

Blir lite bråttom om vi ska lira ikväll... passar säker bra för er andra eftersom jag har vin/sprit/öl/t-dojabjudning till moa efter 22 :P

Bra initiativ jm_j! Jag tycker att ligorna bör se ut ungefär såhär:

$4.4/180 - $10

$11/180 - $25

$22/180 - $50

Kan även tänka mig att ha dubbelt så stort bet i sista ligan. Likaså mittenligan iof. Men det känns iallafall som man lirar $4 av en anledning och då är $10 bet vettigt imo.

Prisfördelningen lät bra.

Frågan är bara om folk ska anmäla sig frivilligt till den liga man känner för eller om alla ska starta från lä'gsta och kvala vidare? Det kan ju bli problem om någon tex inte har råd att spela högre än $4 men råkar vara glödhet. Då är ju en lösning att man väljer den liga man VILL spela i. Sen spånar jag på om man tex skulle kunna vara med i alla 3 ligorna? Det skulle jag lätt vara på!

Ska man spela ligorna i en vecka innan vinnare utses eller en månad? Vad tycker ni? Jag röstar för veckostruktur med typ 4 matcher per kväll, 2 eller 3 dagar i veckan?

Finns så många vägar att gå så är viktigt att folk tycker till nu!

Postad

hmmm, ska käka på resturang nu så vet inte riktigt när jag kommer hem.. :?

Men om jag är hemma innan ni startar så är jag definitivt med! :D

Skulle va roligt om vi kunde bli en 10 pers lr nått, lixom 500$ tackar jag inte nej till ;)

Postad

Fanns det några som ville lira 4$ ikväll?

Kan själv köra 21, sedan är det obligatorisk alkoholförtärning för min del & fylleslask på småtimmarna.

Får lov att starta en egen tråd för "lilla ligan"... men först ska jag iväg och tjacka lite 3,5:or...

Postad
Lyckades klonka in ny rulle igår så nu har jag råd att vara med också :D Är lätt på ikväll!

HAHA, ja vem säger nej till dead money :?

Orkar inte tjaffsa med dig mer wheelinho så vi kanske skulle lägga ner direkt? Om du nu tänkt vara med ikväll. Bättre att ignorera varandra.

Postad
Lyckades klonka in ny rulle igår så nu har jag råd att vara med också :D Är lätt på ikväll!

Orkar inte tjaffsa med dig mer wheelinho så vi kanske skulle lägga ner direkt? Om du nu tänkt vara med ikväll. Bättre att ignorera varandra.

LOLOLOLOLOLOLOLOL :D:D:D:D:D

Jag som trodde att ni var samma person :? OMFGOMFGOMFG :D:D:D:D

EDIT: Eller allafall IRL polare..

Postad

LOLOLOLOLOLOLOLOL :D:D:D:D:D

Jag som trodde att ni var samma person :? OMFGOMFGOMFG :D:D:D:D

EDIT: Eller allafall IRL polare..

Hmm varför? Tycker inte vi skriver lika drekt. wheelinho hånar mest folk och försöker lägga fram att han är störst bäst och vackrast. Jag själv har aldrig hävdat att jag är någon duktig pokerspelare (hoppas jag iaf) och brukar inte "håna" andras spel så ofta.

Postad

Angående liga så spelar jag helst $22 med 50$ sidebet. Fyra "matcher" per kväll och två gånger i veckan. Förslagsvis onsdagar och en helgdag. Söndagar går nog bort direkt med tanke på alla söndagsturrar.

Kvällens lir:

1: Dapine87 (om han är hemma, troligtvis är han det.)

2: sorkenkk

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Postad
Angående liga så spelar jag helst $22 med 50$ sidebet. Fyra "matcher" per kväll och två gånger i veckan. Förslagsvis onsdagar och en helgdag. Söndagar går nog bort direkt med tanke på alla söndagsturrar.

Kvällens lir:

3: wheelinho

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

"orkar inte" 2 radar ner skriver du värsta diss inlägget :?

Postad

Kvällens lir:

3: wheelinho

4: gibbsson

5:

6:

7:

8:

9:

10:

"orkar inte" 2 radar ner skriver du värsta diss inlägget :?

Postad

Kvällens lir:

2: sorkenkk (får $20 skickat av mig)

3: Blaabar ( Är med om mer är 5 pers ställer upp)

4: wheelinho

5: gibbsson

6: Emilio_15 (betalar $20 åt sorkenkk, dvs $70. Nickar klonksork.)

7:

8:

9:

10:

Postad

7: Karashar (Spelar med samma nick.)

8:

9:

10:

Så, vem ska man skicka pengarna till och vilken säkerhet har man att denna inte sitter på nästa plan till västindien? ;)

Postad

7: Karashar (Spelar med samma nick.)

8: Prizonic (Nick: Fisken55)

9:

10:

Postad
Så, vem ska man skicka pengarna till och vilken säkerhet har man att denna inte sitter på nästa plan till västindien? ;)

thefman (clintbygget på Stars) kommer nog ha hand om det här som vanligt. Han har gjort det två gånger förrut och inte blåst någon än så länge :). Vänta tills han kommer in innan ni börjar skicka deg så vi får allt bestämt hur kvällens lir blir.