Bodinarn Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Jag vinner om inte Thefman eller Bodinern kommer minst 2:a Hoppas ja räknat rätt Äh bara att klonka segern 3/11 nu Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Jag vinner om inte Thefman eller Bodinern kommer minst 2:a Hoppas ja räknat rätt Äh bara att klonka segern 3/11 nu me 6/10 KLONKAMENT: ON Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Ute som 5:a palla stjäla i fel läge. Var dåligt faktiskt.. Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Ute som 5:apalla stjäla i fel läge. Var dåligt faktiskt.. top2 för mig o bodinarn som gäller =) kan bli spännande detta! EN GÅNG I LIVET? Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Ute som 5:apalla stjäla i fel läge. Var dåligt faktiskt.. top2 för mig o bodinarn som gäller =) kan bli spännande detta! EN GÅNG I LIVET? mm. Ska bli kul och se.. Ingen press nu då lr? Blir slagen med 1 poäng om nån av er kommer 2:a, surt som fan ju Edit: sugen på att ändra poängvärdet? Vad sägs om 32 poäng till tvåan samt 33 till ettan? låter fair va? Annars kan vi göra de mer spännande om vi sänker andraplatsens poäng Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 haha vadå press? Jag har hinkat redbull i ett par timmar NO BODU GONNA STOP ME Citera
Bodinarn Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 mm. Ska bli kul och se.. Ingen press nu då lr? Blir slagen med 1 poäng om nån av er kommer 2:a, surt som fan ju Edit: sugen på att ändra poängvärdet? Vad sägs om 32 poäng till tvåan samt 33 till ettan? låter fair va? Annars kan vi göra de mer spännande om vi sänker andraplatsens poäng Hehe blev slagen med en poäng i förra, lite surt faktiskt. Vi dealar när vi är HU thefman Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 hehe det vill du? =) 7/9 nu Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 mm. Ska bli kul och se.. Ingen press nu då lr? Blir slagen med 1 poäng om nån av er kommer 2:a, surt som fan ju Edit: sugen på att ändra poängvärdet? Vad sägs om 32 poäng till tvåan samt 33 till ettan? låter fair va? Annars kan vi göra de mer spännande om vi sänker andraplatsens poäng Hehe blev slagen med en poäng i förra, lite surt faktiskt. Vi dealar när vi är HU thefman Seriöst? Ok men då är de lungt om du förlorar med 4 oäng denna gången då ju Citera
Bodinarn Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Seriöst? Ok men då är de lungt om du förlorar med 4 oäng denna gången då ju Nej nu ljög jag, 2poäng var det faktiskt Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Man kan inte anklaga de för att vara grymma iaf.. Känns som ni klarar de.. palla ta en syn me KJ Edit: glömde skriva fin dubbling Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 BTW vilken är den bästa placeringen som någon fått i en enskild turre här? Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 7/7 KÄMPA!! Håller tumamrna för dig.. Citera
sorkenkk Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Hur kan han syna ner med så stor stack.. sjukt Mm verkligen. Tveksamt om man ens håller så hårt i KJ... Nä knappast, inte med de stackarna heller.. Sättet som Punkrock spelar handen, kring blindsen o allt, så kan det ju helt klart tolkas som en bluff och har han visat sig väldigt aggressiv i blindsen förrut kan man syna ner med starkt TP i det läget, hela vägen. Fast denna situation var brutal med "endast" MP. Skulle vara sjukt tiltad om jag var Punkrock. Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 hade AQ men hans HD slår mig FITTA VA TILT Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 hade AQ men hans HD slår mig FITTA VA TILT ok. Ja var en mysko bet.. han har bara synat allt hitils. edit: Fan va surt.. Citera
Bodinarn Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Sjua. Pusha in med bästa handen på FT, Q9(!) syn av 33, ridå. Jobbigt thefman... Grattis freddo! Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Så här i efterhand känns min fold ångest utan helvette men hans HD för tillfället var ju som SÄMST en coin och det var surt o ta den. Och sen att min AK vs A6 inte står e ju svintråkigt. Aja GG fredde! Shippar över stålarna! Citera
freddo2001 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Så här i efterhand känns min fold ångest utan helvette men hans HD för tillfället var ju som SÄMST en coin och det var surt o ta den. Och sen att min AK vs A6 inte står e ju svintråkigt. Aja GG fredde! Shippar över stålarna! Tack så mycket! Får även tacka för arrangemanget mycket bra! Tycker de var rätt att folda AQ där.. GG all.. Blir de av fler gånger? God natt! Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Jo asså jag hade ju stor del av stacken på pottoddsen had ejag alla gånger så länge han inte hade AA. Men turneringsmässigt var folden rätt tycker jag. GG, ja detta kommer bli av igen det kan du lita på! Citera
cAshville Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Kul grej. Synd att man slarvade på krogen istället Fick ju ändå inget sällskap hem.. Nästa lördag igen? Starta någon slags serie vore ju enormt kul. cheers. Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Kul grej. Synd att man slarvade på krogen istället Fick ju ändå inget sällskap hem.. Nästa lördag igen? Starta någon slags serie vore ju enormt kul. cheers. Jo serie är jag på. Ska fnurpa lite på upplägg o så. Kom gärna med tipps. Man kanske skulle kunna ha divisioner där man spelar $4.4/180-$22/180? Så splittar man prispotten på några placeringar. Typ top3 av 20 eller så. Citera
Bodinarn Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Bra jobbat med uppdatering av poäng osv thefman. Citera
Recommended Posts