Gå till innehåll

Har Ni ofta downswings på SnG med +10st OOTM i rad?


Pokemonn

Recommended Posts

Så åkte man på en downswing igen. det gick fasen inte att vinna, förlorade med AA gång på gång (och åkte såklart ut), gick upp mot AA ett par gånger och då står sig AA såklart. Liksom alla gånger man har typ QQ mot A7 så kommer ett A som ett brev på posten (fast ännu säkrare) och själv torskar man med sina AK mot 78.

 

Nog om alla kort som förlorade, poängen är att jag tangerade min downswing med 11st OOTM i rad (det har jag nu brytit med fler ITM på rad).

 

Frågan lyder dock, hur pass vanligt är det att tappa så många SnG på rad utan en enda vinst? Det är lite knäckande... Men är det vardagsmat eller är det typ "worst case scenario"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, cool. 18 i rad måste fan svida! Är bara att gneta på, verkar vara rätt "standard" med typ 8-9 OOTM i alla fall (utom när det går riktigt kasst då man kryper upp över 10-strecket då).

 

Vet inte hur min ROI ser ut nu, har nog fått sig en redig smäll, är nog neråt 10% eller så, den som var så hög och fin tidigare... Jag ska räkna på det när jag fått rullen att växa sig uppåt mer igen. Blir roligare att räkna då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ytterst ironiskt att den här tråden skulle dyka upp just idag när jag lirat 10 sng och inte cashat i en enda. Sitter jag med KK så sitter fi med AA, sitter jag med nötkåk sitter fi med fyrtal. Ja, ni fattar. Fortsättning följer imorrn, inget säger att det stannar vid 10 OOTM.

Nu till det positiva: jag fick ett uppdaterat värde i min record book i TM. Ja, worst $ day.

End of whine, nu ska jag tiltsova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ytterst ironiskt att den här tråden skulle dyka upp just idag när jag lirat 10 sng och inte cashat i en enda. Sitter jag med KK så sitter fi med AA, sitter jag med nötkåk sitter fi med fyrtal. Ja, ni fattar. Fortsättning följer imorrn, inget säger att det stannar vid 10 OOTM.

Nu till det positiva: jag fick ett uppdaterat värde i min record book i TM. Ja, worst $ day.

End of whine, nu ska jag tiltsova.

 

så det vände till slut? :)

 

till trådskaparen: ja, det händer och kommer fortsätta hända... det finns liksom en anledning till att man ska ha en cirkus 50 inköp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte 10 men väl 7 av 7 i söndags. Tvärtröttnade tog en tredjedel av BR och köpte in på CG. Efter 40 minuter "visualiserade" jag AA mot någon mupp som jag trodde jag hade jättebra read på. Poff, borta. :evil: Parrallelt med CG hade jag även lajjat bort $25 på blackjack vilket måste vara jättekorkat att ägna sig åt på nätet. PAUS!!

Idag återupptog jag spelandet på PRIMA med ynka 10 inköp efter söndagens äventyr, OTM 7 av 10. Blackjacken var nära igen.

;)

Moneymanagement? Inte jag inte. Som tur var är detta bonuspengar och inga stora summor, har min "seriösa" rulle på SvS, men pengar är alltid pengar......

 

Nu ska jag ägna mig åt lite studier om när och hur ofta man ska stjäla blinds......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...