Dooken Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Ja nu är det december och därmed är det också obligatoriskt och kutym att på de forum man är medlem på ändra sin avatar så att den får lite Juligare look. Jag börjar med att bidra med min stabila tomteavatar som jag även tror kommer vinna denna tävlingen. Som vanligt får man inte rösta på sig själv och tävlingen avgörs 24 december eller när ingen längre intresserar sig för tråden Må bästa tomte vinna - för en gångs skull! Citera
Skanke Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Min tomte har ramlat omkull..... Citera
Dooken Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 You gotta love paint! Bra stil på mössan, skön färgsättning och en glad tomte i största allmänhet du ligger bra till! Citera
kfluffie Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Lade inte ner allt för mycket tid men även Koalan ska väl få piffas upp till juletider! Citera
devalanteriel Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 I'm in. Fast jag kommer nog att rösta på devalanteriel2. Citera
devalanteriel2 Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 julpingu! värsta fin! Citera
Loveless Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Paint är ett kraftfullt verktyg. Citera
johansen Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Mr Cash ställer in sig i julledet! Citera
arsenalrulez Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Vad gör man inte för julefriden Citera
kfluffie Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 mitt bidrag Jag röstar på din tomte! Citera
Myssion Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 mitt bidrag Jag röstar på din tomte! Men vafan fattade du inte hinten din pantade jävla nalle!?!?!? Koalan ligger hett till. EDIT: Nu är det jul igen... Citera
kfluffie Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 mitt bidrag Jag röstar på din tomte! Men vafan fattade du inte hinten din pantade jävla nalle!?!?!? Koalan ligger hett till. EDIT: Nu är det jul igen... *viskar* Ska vi rösta på varandra för öka våra poäng? I copy that! *slut viskat* Efter nogrann betänktetid så har jag valt att rösta på Myssions istället för Tetris! (sorry Tetris, ) Citera
Bluwajt Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Here we go. Pluss för att avatar och signatur hör ihop? Citera
Myssion Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 mitt bidrag Jag röstar på din tomte! Men vafan fattade du inte hinten din pantade jävla nalle!?!?!? Koalan ligger hett till. EDIT: Nu är det jul igen... *viskar* Ska vi rösta på varandra för öka våra poäng? I copy that! *slut viskat* Efter nogrann betänktetid så har jag valt att rösta på Myssions istället för Tetris! (sorry Tetris, ) För sent att komma krypande till korset nu. Jag röstar på tetris. Men tack för din röst. Du kan sova på soffan i natt. Citera
bzkt Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Nu har jag tagit av min Smilla-klonkarmössa och ersatt den med en tomteluva. Vad gör man inte för lite julstämning? Merry fuckin' christmas! Citera
vivi Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Jag får väl återgå till stupaken för den goda sakens skull, då jesusavataren känns lite väl malplacerad i samanhanget. Citera
gdaily Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Och jag har satt på Smilla-mössan Citera
Myssion Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Sorry tetris, men min röst är nu på gdaily, obviously. Citera
kfluffie Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Sorry tetris, men min röst är nu på gdaily, obviously. Du är så falsk!! Citera
Recommended Posts