Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Jag måste göra nått fel, för alltid när jag synar en allin med 42 så torskar jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Jag måste göra nått fel, för alltid när jag synar en allin med 42 så torskar jag.... *asg* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Jag har svårt att bestämma mig för vem som har snyggast bild: Ector eller DEVIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Testa att bara gå allin med 6,7s så ska du se att det går bättre...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 We have a new chipleader.... Har du pulsmätaren på Ector? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mockasin Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Heja Heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Gjorde ett bra spel med TT i BB i en pott om det va nån som såg. Ska se om jag kan hitta handhistory i morrn om ingen annan hittar den. Känns bra nu.... får jag bara pissa också så blir det ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Gjorde ett bra spel med TT i BB i en pott om det va nån som såg. Ska se om jag kan hitta handhistory i morrn om ingen annan hittar den. Känns bra nu.... får jag bara pissa också så blir det ännu bättre. Såg den potten... Du lockade fram den där all-inen han så hjärtligt sökte genom sin open limp. //M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Skön uppdubbling i den andra turneringen och skönt att ungarna vaknar om 3 timmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 patriots vann och om ector också vinner så får jag in mitt vad på 100 ggr pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 patriots vann och om ector också vinner så får jag in mitt vad på 100 ggr pengarna. såg det i chatten, antog han vadet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 hehe jag tror inte det, men har det med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 6 pers kvar, en raisar till 120 du all in för 280. hade du AK QQ KK eller AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Jag hade 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Frågan är vad fan han hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Den synen satt som en smäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Grattis till en kanon placering, kör på i den andra nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 såg att du inte hitta några händer på slutet. 5a är ändå strongt som fan. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Very good game E, gratulerar till kaffepengarna. Godnatt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Gjorde ett stort misstag är jag ganska säker på.... men i stort sett får man väl vara nöjd. Tack alla som hejjade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Nu börjar det likan något i 109 dollarsen, kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Nu börjar det likan något i 109 dollarsen, kör hårt. Jo, det känns bra i den ocskå... ITM i 3 av 4 turneringar i natt.... tänkt om man höll det snittet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 grattis Ector. Hur mycket vann du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Ectors femteplats gav en nätt liten summa... $19 686. Jag vågar inte ens tänka på vilken timlön det innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 jeeesus christ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts