Hector Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 2 gånger AA inom loppet av 5 minuter, ser bra ut nu, lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Där satt AA igen, härligt. 32000 friska marker på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 sjukt.... Två AA i BB inom loppet av 15 minuter och båda står om stackar som är all in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Och AA i BB igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Alltså jag skulle ju sova här nu men det får bli senare... Måste ju vara uppe och applådera när du åker ut, just to get even... Nej fan, låt oss få applådera åt förstaplatsen (-erna) istället, go scare them. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Rullar på bra det här... ligger väl inte kanonbra till i någon, men ok till i alla tre. Dessutom har jag kaffe på G och det lär ju inte göra saken sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Rullar på bra det här... ligger väl inte kanonbra till i någon, men ok till i alla tre. Dessutom har jag kaffe på G och det lär ju inte göra saken sämre. Efter sådär en 15 koppar blir man gud... Dock kan man bli tvungen att gå på toa tillräckligt ofta för att blindarna ska äta en stor del av stacken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Hann du vakna av kaffet innan 66 ?? Jobbig hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Hann du vakna av kaffet innan 66 ?? Jobbig hand... Tog en chansning där... hade fel när jag trodde att han inte skulle limpa med AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uben Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Rullar på bra det här... ligger väl inte kanonbra till i någon, men ok till i alla tre. Dessutom har jag kaffe på G och det lär ju inte göra saken sämre. Efter sådär en 15 koppar blir man gud... Dock kan man bli tvungen att gå på toa tillräckligt ofta för att blindarna ska äta en stor del av stacken Aldrig funderat på varför alla vinnande turneringsspelare har en 2l Colaflaska på bordet oavsett om dom gillar cola eller inte?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Erland = pokergirl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Ute på paradise som 20:e man. Hade lite oflyt ett tag och sen torskade jag halva stacken med 66 mot AA. Känns bra på stars... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Ute på paradise som 20:e man. Hade lite oflyt ett tag och sen torskade jag halva stacken med 66 mot AA. Känns bra på stars... Synd på paradise. Blev det itm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Rullar på bra det här... ligger väl inte kanonbra till i någon, men ok till i alla tre. Dessutom har jag kaffe på G och det lär ju inte göra saken sämre. Efter sådär en 15 koppar blir man gud... Dock kan man bli tvungen att gå på toa tillräckligt ofta för att blindarna ska äta en stor del av stacken Aldrig funderat på varför alla vinnande turneringsspelare har en 2l Colaflaska på bordet oavsett om dom gillar cola eller inte?.. Nej, men nu vet jag varför... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalle44 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Lite tur ska man ha AJs mot AK...J på floppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Härlig utdragning, AJ mot AK. J på floppen. 60000 nu typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Blindsteal??? Raise 25K i SB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Synd på paradise. Blev det itm? Lillpris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Blindsteal???Raise 25K i SB Ställer in honom med alla händer jag spelar i det läget. Möjligen synar jag bara om jag har ett högt par. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Erland = pokergirl ? Japp, Morten Erlandsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Skulle inte skada med en dubbling nu.... Har bytt 15% med en snubbe som är kvar och ligger bra till också, så det känns bra det här... men en dubbling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 Och där kom den. Köööör.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 snygg dubbling ector ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 värst vilket drag det blev nu då.. 3-4 st all ins på raken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2005 Rapport Share Postad 7 Februari , 2005 ser lovande ut nu. Tur att du hade dubblat innan QQ mott AA där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts