Gå till innehåll

ARTIKEL: Polistillslag mot pokerklubb i Gävle


jacobmal

Recommended Posts

 

Tillslag har de minsann resurser till, men att lösa riktig kriminell verksamhet som t.ex den enorma inbrottsvåg som sker hos småföretagare och privatpersoner, där de länsar samma företag om och om igen eftersom de vet att nya grejer köps in. Polisen orkar inte ens ta sig till företagen för att försöka lösa nått de skiter i allt!! Förutom då att göra raids mot pokerklubbar och turneringar.

 

Svenska polisen, vilket -EV... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså hur kan ni sitta och gnälla på polisen varenda dag och säga vad dom borde lägga vår pengar på?

 

Så länge det är olagligt så gör dom bara sitt jobb. Sitta och jämföra mot andra brottsliga saker är ju bara patetiskt.

 

Bikern:

 

"Polisen orkar inte ens ta sig till företagen för att försöka lösa nått de skiter i allt!!"

 

Hur vet du det? Håller du på med sådant eller?

 

Kan lova dej en sak. Som enskild polis bestämmer du inte vad du ska "åka på". Man blir beodrad av sin chef.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså hur kan ni sitta och gnälla på polisen varenda dag och säga vad dom borde lägga vår pengar på?

 

Hmm...vet inte om det är varje dag direkt! tror bestämt det är första gången jag nämner det iallafall.

 

Kan lova dej en sak. Som enskild polis bestämmer du inte vad du ska "åka på". Man blir beodrad av sin chef.

 

Precis!! och vars såg du att jag skyllde på den enskilde polisen??

 

Nej, det är precis de som bestämmer som jag skyller på, och inga poliser på gatan. Kunde jag ju förtydligat iofs...

 

Och JA baller jag kan som skattebetalare i detta land ha "åsikter" om vad man borde lägga resurserna på istället, tror det i vardagligt tal kallas politik? :shock:

 

Och jag står för att jag tycker poliskåren i sverige gör ett uruselt jobb. Sedan VAD det beror på det är en annan sak. För små resurser från statsbudgeten eller dåligt skött, det låter jag vara osagt.

MEN polisen idag har inte en susning till chans att stävja det brottslighet som finns i sverige idag.

 

*edit*

 

Hur vet du det? Håller du på med sådant eller?

 

Efter 3st inbrott på 3 månader(värde ca 65k SEK) på firman så ja en viss erfarenhet har man... :(

 

 

Nog med OT...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...