Raimond Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Spelar nästan bara 3/6 och 5/10 HU fixed. Nu på ipoker-nätverket. Inte kul att se hur mycket jag rakear varje månad... Var finns det bra HU på dessa nivåer? Men ett ok förhållande på raken. Finns det HU på worlpx? (eller vad den rakefria heter..) Citera
Uppenberg Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 roligt att skapa 3 likadana trådar? Citera
Opteron Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 worldpx, worldpx, worldpx. Försej jobbigt att bjuda dit dig om du äger HU Citera
Mr Zero Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 WPX har inga HU-bord på högre nivåer än FL $1/2 tyvärr. Om du inte har något emot att byta bord ofta och att spela på små siter så kan du börja spela som prop. Citera
Raimond Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 WPX har inga HU-bord på högre nivåer än FL $1/2 tyvärr.Om du inte har något emot att byta bord ofta och att spela på små siter så kan du börja spela som prop. hur funkar det? det har jag funderat på. jag gillar små siter och att byta bord ofta gjorde jag hela tiden innan jag hittade ipoker med HU-borden fixed. var och hur? Citera
Raimond Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 som prop? japp, förklara prop! är det när man får cash för att öppna nya bord? Citera
Raimond Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 som prop? ok, nu puffar jag denna tråd igen eftersom opterons efterlängtade svar lyser med sin frånvaro. prop? Citera
coolon1 Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 googla...de går ut på att du ska få igång bord på sida så får du en bra rakebackdeal Citera
Recommended Posts