Playboy Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 Ligger illa till på Primarullen nu. Hade 4,5k med 200/400 blinds. Plockar upp A6 på kvappen och en kille i mittposition och knappt 4k marker limpar. Jag ställer all-in och han synar med TJ?? Han klonkar knekten och jag är riktigt shortstack nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 Ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2007 ** Game ID 1592187569 starting - 2007-09-04 00:34:16 ** Somebody Needs You [Hold 'em] (5.00|10.00 No Limit - Cash Game) Real Money - elaineb sitting in seat 1 with $1953.41 - Perseverer sitting in seat 2 with $558.00 - Playboy85 sitting in seat 3 with $881.00 - ko_Ocken sitting in seat 4 with $1032.25 - Cinderman sitting in seat 5 with $1060.00 [Dealer] - Pappapoker sitting in seat 6 with $1392.24 Pappapoker posted the small blind - $5.00 elaineb posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Playboy85: , Perseverer folded Playboy85 raised - $40.00 ko_Ocken folded Cinderman folded Pappapoker folded elaineb raised - $154.96 Playboy85 called - $154.96 ** Dealing the flop: , , elaineb bet - $200.00 Playboy85 called - $200.00 ** Dealing the turn: elaineb bet - $357.46 Lätt fold eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Lätt fold eller? Löjligt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Högskolestudierna har kommit igång igen och dygnsrytmen är nu närmast normal. Ny månad med poker och jag känner på mig att det trenden har vändt (<- hur stavas det?) och att det kommer gå bra. Jag har fått känslan av att när jag har mycket annat att göra än poker så går spelet mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Högskolestudierna har kommit igång igen och dygnsrytmen är nu närmast normal. Ny månad med poker och jag känner på mig att det trenden har vändt (<- hur stavas det?) och att det kommer gå bra. Jag har fått känslan av att när jag har mycket annat att göra än poker så går spelet mycket bättre. wdf, levling på hög nivå eller? haha Lycka till med spelandet och studierna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Högskolestudierna har kommit igång igen och dygnsrytmen är nu närmast normal. Ny månad med poker och jag känner på mig att det trenden har vändt (<- hur stavas det?) och att det kommer gå bra. Jag har fått känslan av att när jag har mycket annat att göra än poker så går spelet mycket bättre. Agreed. Vänt stavas det för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Agreed. Vänt stavas det för övrigt. thx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 wdf, levling på hög nivå eller? haha Lycka till med spelandet och studierna!! attans, inte lvlad nu igen! Thx för lyckönskningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts