QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 Alla shortsackade och har nästan tvångssyn, men alla lägger sig till BB som sitter på AA. 88 mot KT. K träffar på floppen, men dksthlm drar ut med en färg. /mte (tillfällig rapportör då QoS tomtar runt) Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 A3s mot KQo. Bayes slår ut tinzap. Brädan enbart hackor, inga träffar. Trots 4e platsen får tinzup ett av empires bonuspriser då en av de kvarvarande tyvärr hade missat att signa.... TT mot AJ. dksthlml plockar ännu en pot. /rapporeringsknugen Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 55 mot A9, all in för dksthlm. A9 gör stege. dksthml mot martinr, final mellan bayes och martinr (700k mot 100k). - QoS Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 AJ mot J3, J3 ger par och sen färg... Martinr vinner, GRATTIS! - QoS Citera
tinzap Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 bayes mot tinzap, 66 mot AK, floppen kommer K, bayes dubblar, tinzip skriker! - QoS rivern kommer K!!!!!!!! tinzap(bitter men kommer va glad när jag vaknar) Citera
QoS Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 tinzap, aha, sorry! Det var jäääkligt underhållande dramatik... - QoS Citera
Rollin Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! - QoS Haha ja, de va lite konstigt. Jag floppade två par men han satt färgen med AQ i klöver när klöver Q kom på turnen! Kände mej lite snuvad på den potten, men regler e regler. Citera
gdaily Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! - QoS Haha ja, de va lite konstigt. Jag floppade två par men han satt färgen med AQ i klöver när klöver Q kom på turnen! Kände mej lite snuvad på den potten, men regler e regler. Måhända dömde jag fel, vad jag förstod så var det bara en spelare kvar i potten? /Ola Citera
gdaily Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 En av dom där saker som inte ska hända men som kan hända ändå. Citera
Rollin Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! - QoS Haha ja, de va lite konstigt. Jag floppade två par men han satt färgen med AQ i klöver när klöver Q kom på turnen! Kände mej lite snuvad på den potten, men regler e regler. Måhända dömde jag fel, vad jag förstod så var det bara en spelare kvar i potten? /Ola Stämmer, det var jag mot färgdrag. Det tredje klöveret satt som sagt på turnen, jag checkade, han bettade och jag la mej. Sen visade han upp handen, så det va nog rätt dömt av dej. Sen kan man ju gå in på om färgen hade suttit om det inte funnits ett extra klöver i leken. Lite kul va de iallafall! Rob. Ps: Får passa på att tacka för ett bra arrangemang! Citera
Elvis Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Shortstackad tinzap går in, 60k från UTG, SB slår om. UTG (bayes) lägger sig. Tinzap mot Martinr med AK mot QJ, AK står och Martinr snor tor sidopott. - QoS Måste försvara martinr lite. Det var ingen tom sidopott han snodde utan cirka 40-45K. UTG höjde till 60K (och la sig när martinr höjde som SB) medan Tinzap inte ens hade råd med BB. Citera
QoS Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 Min berömda semi-dyslexi visar sig igen. - QoS Citera
QoS Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 martinr vann i lördags. - QoS Citera
gdaily Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 martinr vann i lördags. - QoS Bilder? Citera
QoS Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 gdaily, det kommer snart... - QoS Citera
freeman Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 gdaily, det kommer snart... - QoS han måste sotera bilderna så inte hans "adult pic" hamnar på public sider Citera
Recommended Posts