Jeg123 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Så nu har jag kommit hem igen. Väntade ett ganska stort paket på posten Detta fick jag: En paraply En kortlek 4 ölglas En väska Hoppaden på en partytröja som man kan ha medans man grindar, men man kan ju inte få allt Ty party Inte dåligt Citera
schmitz Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Jag missade också helt den här tråden... är alla tröstpris totalt slut? Citera
León Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Avi`n nådde även mig idag. Paketets innehål var samma som Kenan83`s. Blev positivt överraskad av det jag fick. Trodde den endast rörde sig om någon kortlek eller dylikt. Speciellt ölglasen är uppskattade. Citera
Brumpa Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Avi`n nådde även mig idag. Paketets innehål var samma som Kenan83`s. Blev positivt överraskad av det jag fick. Trodde den endast rörde sig om någon kortlek eller dylikt. Speciellt ölglasen är uppskattade. fasen att jag missade att gå ner till posten idag.. hoppas jag inte glömmer av det imorn.. Citera
Kenan83 Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Avi`n nådde även mig idag. Paketets innehål var samma som Kenan83`s. Blev positivt överraskad av det jag fick. Trodde den endast rörde sig om någon kortlek eller dylikt. Speciellt ölglasen är uppskattade. Ölglasen måste bara testas i helgen Citera
Mr Zero Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Bara jag som inte fått sitt paket än? Citera
FraXioN Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Bara jag som inte fått sitt paket än? Verkar som det, min kompis har iaf fått det och flera i tråden har fått det. Det var skickat som paket så det borde gå att spåra via kolli-id om partypoker-representanten har sparat dessa. Måste verkligen ge en elog, detta paketet uppskattades verkligen. Flera promotions ! Citera
SirHejsan Postad 2 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jag har inte heller fått någon avi ännu, fastän jag PM:at partypoker mina uppgifter den 26 januari. /SirHejsan Citera
Jeg123 Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jag har inte heller fått någon avi ännu, fastän jag PM:at partypoker mina uppgifter den 26 januari. /SirHejsan Erbjudandet gick ut 23 januari? Citera
SirHejsan Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag svarade på erbjudandet innan den 23/1 men "partypoker" ville ha mer personliga uppgifter via PM, dessa fick han den 26/1, så jag har gjort helt enligt reglerna. /SirHejsan Citera
PartyPoker Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Ja, det var så att ett par lyckades få mitt PM lite senare och deras uppgifter har jag fått in. De paketen kommer att skickas för sig vilken dag som helst nu. Men alla andra ska ha fått sina saker Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts