texasviking Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Nästa avsnitt: Lou Diamond Phillips Fred Willard Lolita Davidovich Norm McDonald Richard Karn Camryn Manheim Citera
Svinto Postad 12 Februari , 2005 Rapport Postad 12 Februari , 2005 Nästa avsnitt:Lolita Davidovich Som just gjorde en helt jävla sjuk tomtecheck på rivern med högsta kåken. Man blir ju nästan arg av att kolla på detta... Citera
hnat Postad 12 Februari , 2005 Rapport Postad 12 Februari , 2005 Norm är sjukt rolig. Sen så verkade han ju veta vad han sysslar med vid bordet också. Citera
TANDEMCYKELN Postad 12 Februari , 2005 Rapport Postad 12 Februari , 2005 Vänner, Så otroligt gott att Kanal 5 inte textar sina pokerprogram. ZTV textar ju Celebrity Poker Showdown och det förstör. Citera
SFN Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Det var ganska kul i lördags. Daniel Baldwin var helt galen. Spelade agressivt och bluffade mycket.Verkade som han druckit för mycket. Skrattade på mig när han gick all in på slutet med bara ess hög och när tjejen Ming började plocka ihop marker för att syna med bara ett par i tvåor så försökte han skrämma henne genom att börja sjunga som en ondskefull häxa från någon skräckfilm. Återigen vann en tjej och Jennifer Tilly var tvåa. Kändiskillarna i Holywood har ett och annat att lära. Citera
Papa Kubo Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Mäh! Jag som trodde att James Woods skulle ta hem det, han har ju spelat i en massa proffstävlingar! Citera
Peakfreak Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Det är riktigt roligt att titta på iaf, man får ju se SJUKA utdragningar och vändningar Det är aldrig den bästa spelaren som vinner Citera
erbus Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Daniel Baldwin var helt galen.Spelade agressivt och bluffade mycket.Verkade som han druckit för mycket. nu tror iallafall inte jag att drickat var problemet, snarare att han använt andra saker som kan läggas upp som en linje /A Citera
Hocal Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Hmm, ja han verkade inte riktigt vara vid sina sinnens fulla bruk den mannen... Citera
TANDEMCYKELN Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Vänner, Gary Busey spelar i dagens program. En gammal favorit, måste jag säga. Ben Affleck är också med. Citera
Bein Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Gary Busey, Ben Affleck, Sharon Lawrence, Jon Favreau, Ed Asner, Mo Collins nu!! Citera
Ruff Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 För den som är osäker på vad Gary Busey är för prick, kan jag rekommendera att kolla på dom två avsnitten av High Chaparall där Gary är med...Något sjuk kille Citera
Peakfreak Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Gary Busey kan mycket väl vara den sämsta pokerspelare jag sett... Men han är definitivt en av de coolaste Citera
MJ Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Gary Busey kan mycket väl vara den sämsta pokerspelare jag sett... Men han är definitivt en av de coolaste Åke Unger är allmänt av alla som kan sin poker ansedd som "den här planetens klart sämsta pokerspelare". Att Åke skulle kunna kompensera det med någon form av "coolhet"? Skulle inte tro det! Citera
Peakfreak Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Åke Unger är allmänt av alla som kan sin poker ansedd som "den här planetens klart sämsta pokerspelare". Att Åke skulle kunna kompensera det med någon form av "coolhet"? Skulle inte tro det! Poker är inte det enda han är sämst på... Citera
SFN Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Alla äkta Texas Hold Em spelare har en cool cowboyhatt som Åke Unger.... Citera
bzkt Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Gary Busey kan mycket väl vara den sämsta pokerspelare jag sett... Men han är definitivt en av de coolaste Gary Busey måste ju vara en av de absolut mest störda varelser på denna planet (titta till exempel på när han intervjuas av High Chaparal-snubbarna), men samtidigt har en sån jävla skön inställning och är så ödmjuk att man bara vill krama honom. Ibland vill jag sparka sönder mjälten på honom och ibland vill jag ha honom som surrogatpappa, bara jag som har detta problem? Citera
Peakfreak Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Efter att sett High Chaparall så har man någon slags hatkärlek till honom, men mesta tiden så skrämmer han mig... Ogillar hans fruktansvärt snabba humörsvängningar som t.ex. när Fredrik tycker att det är dags att sluta för dagen och Gary håller på att avblåsa hela reportaget pga att han inte fick bestämma. Ett riktigt original Citera
Gialloblu Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Trodde verkligen att Ben Affleck skulle ta hem kvällens avsnitt, snacka om vad fel man fick ha! Citera
Peakfreak Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Trodde verkligen att Ben Affleck skulle ta hem kvällens avsnitt, snacka om vad fel man fick ha! Det snackas om att poker är skicklighet men man börjar fan undra Citera
Clarre Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Fascinerande lite respekt Afleck fick i sin bluff när han åkte ut. Jag kollade inte så noga men han hade väl spelat ganska tight mest hela tiden och visat bra kort. Citera
Svinto Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Efter att sett High Chaparall så har man någon slags hatkärlek till honom, men mesta tiden så skrämmer han mig... Ogillar hans fruktansvärt snabba humörsvängningar som t.ex. när Fredrik tycker att det är dags att sluta för dagen och Gary håller på att avblåsa hela reportaget pga att han inte fick bestämma. Ett riktigt original Eller när han grejade med den där gigantiska kniven. Filip var inte så tuff då. Synd att jag missade honom vid pokerbordet... Citera
Bein Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Gary Busey kan mycket väl vara den sämsta pokerspelare jag sett... Men han är definitivt en av de coolaste Varför i helvete callar man när man har high card king och den andra spelaren har höjt hella tiden? Bättre att re Raisa eller folda då? Han var grymmast iaf Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Vänner, Daisy Fuentes (Americas funniest home videos) är med i dagens program. Inte helt fel att vila ögonen på henne. Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Vänner, Daisy måste få in sitt färgdrag! Hon får inte åka ut! Daiiissyyyyyy! Citera
Recommended Posts