Superstar Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Någon som såg kära Ken i på spåret ? Sjukt roligt ! Citera
XarsioN Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Du menar väll "Sing-a-long" på tv3? Haha aa , jag såg han Citera
Esperit Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 japp, samma här - jag micke och linda bara stirrade Mannen har klass och humor - vilken kille som helst som klär ut sig i paljettklänning och sjunger dolce vita är good stuff i min bok. Citera
all_ur_horses Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 ja inte var det i på spåret iaf, för där dominerade hellberg som vanligt Citera
snerki Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Mannen har klass och humor Mannens samlade alster pekar på motsatsen. Citera
Superstar Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 Du menar väll "Sing-a-long" på tv3?Haha aa , jag såg han jaha, är det så det heter nuförtiden:D var jättelängesen jag såg det, visste inte att det bytt namn Citera
Esperit Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Mannen har klass och humor Mannens samlade alster pekar på motsatsen. tsk tsk, det är SINGALONG vi pratar om .. hur kan det inte vara den ultimata klassen! shit alltså, vad har du för kriterier egentligen? Citera
Recommended Posts