Gå till innehåll

Roliga chatkommentarer!


laban333

Recommended Posts

Ska styra upp med en kommenta jag fick idag... på knapp visade sej AA, jag raisade 4 X bb, fick en reraise som jag bara synade.

 

Floppen visade A66, jag la en ganska lam bet för att inte visa styrka och fick all in - syn

...iaf killen visade 4 4

 

i chatten:

 

Man ur a faggot and u SUX

 

....skrattade lite faktiskt !

 

Svar: i agree, should fold youre all in baby.

 

Dessa älskar jag. De anser att man spelar fel då man lyckats till fullo med det man ville=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Utspelade sig tidigare idag på SvS, 1/2:- NL.

Har 2c3c och en höjer 5bb, floppen kommer 5h5dKh, och han betar pott = (AK med allra största sannolikhet, varpå jag höjer 60:- och han skriver följande i chatten innan han lägger sig):

 

"jaja, du har väl den där 5an då"

 

Skön read jag antar du hade på han om du är säker på att han har AK samt släpper den.

 

lol ja bra val att bluffa mot den på svs 1/2 =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet många många inlägg som blivit raderade av sämre grunder....så vart fan e alla moderatorer nu.....men det är klart..kanske man kan skriva vad som helst bara man är vän med en moderator :evil:

Har läst igenom tråden och hittar inga inlägg som bryter mot våra regler. Om du anser att vissa inlägg bryter mot reglerna får du mer än gärna rapportera det till en moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utspelade sig tidigare idag på SvS, 1/2:- NL.

Har 2c3c och en höjer 5bb, floppen kommer 5h5dKh, och han betar pott = (AK med allra största sannolikhet, varpå jag höjer 60:- och han skriver följande i chatten innan han lägger sig):

 

"jaja, du har väl den där 5an då"

 

Skön read jag antar du hade på han om du är säker på att han har AK samt släpper den.

 

Eh, AK med största sannolikhet? Baserat på vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...