hajen Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 den officiella versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 teh rigg is on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 vi kan byta bord för er PF:are närsom. Hojta i denna sträng. SLASK 4 LIFE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Men blä? Waiting list? orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Melusina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 500 BB, balla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 jag har ingen chat btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 500 BB, balla! Som sagt, viktigt att ha alla täckta, särskilt när man spelar Limit =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 men rigg! det var ju ett texasbord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 men rigg! det var ju ett texasbord Nej? bara det att de kör 8 händer av varje spel. Kolla högst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 okej jag är nykterfull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 det är Hajen som förvirrar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Men respektera mina höjningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Efter att du sätter dig ner och säger att du är tiltad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Ja? . Jag är för övrigt ner 20BB hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Jag hann tappa 16-17 BB på första bordet, så vi är nog rätt lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 Melusina PF FOlks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 man visar 2 bluffar för o få action, självfallet får man det när man har nötterna men då parar man runner runner lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 vadå riggat? Yuritmycs klonkar ju vartenda kort som finns. Så sick. Hajen är för övrigt weak tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Razz är tokriggat till min fördel. Första 7CS-handen var också rolig, när jag spelade Razz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 iphidas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 var spelar ni och vilken nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 $1/2 HORSE på stars, bordet med högst average pots Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 $1/$2 HORSE. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 var spelar ni och vilken nivå? stars horse ipidamasasas 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts