Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

vill du ha väska, dealerknapp och hela rasket kan jag rekommendera ebay. trots frakt från USA/Kanada blir det många gånger dubbelt så billigt än att handla från nätbutik i Sverige.

Postad

Var inte det marker"lådor"na som kostade 49:-? markerna kostar som vanligt c.a 250-300 för 100 marker.

Då tycker jag thegolfhq är bättre, visst får man vänta någon extra dag på frakten, men 650 marker i låda med allt du behöver för ~900 (beroende på växelkursen) eller 300 marker i låda med allt du behöver för c.a ~650:-.

Postad

Jag vann en auktíon på ebay för $27.50 med en väska med 600 11.5 g marker, 2 kortlekar, dealerknapp och lite tärningar. Fick den hemlevererad av UPS (inte pokerklubben :D )för ytterligare 90 dollar. Totalt $117,50 vilket blev 795:- med växelkursen kring nyår. Tog mindre än en vecka för hela affären, så det kan rekommenderas då allt är i nyskick. Köpte av säljaren CTIDEALS som ständigt har en massa pokertillbehär till salu. Ingen risk för tull heller då värdet på varan är så lågt. Rekommenderas.

Postad

Har fått en leverans från http://www.thesportshq.com (http://www.thegolfhq.com), tog 4 dar att få hem grejjerna direkt till dörren. slutade på 940:- för en låda med 650 marker, 2 kortlek... ja ni vet det vanliga.

Markerna var väl inga underverk av skönhet eller kvalitet direkt, men de duger gott och väl för poker med polarna.

En liten sidokommentar kan väl vara att en annan snubbe i en annan del av huset jag bor i, fick kvittera ut paketet för UPS snubben... blev lite förvånad när jag kom hem och det låg en lapp i brevlådan "Hej vi försökte leverera ditt paket idag, men du var inte hemma. Så vi levererade paketet till hmm hmm istället"

• 1 month later...