Tjocko76 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Provade mycket...både på svenska och engelska...men den med lut och sås gjorde susen...nu skall ni få spö allihop..... Lycka till Citera
Bein Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 va fan asså e de så svårt o säga vad man ska skriva Hur fan kan du inte klara min tillägs rebus? Citera
MarcusK Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag sökte en timme för tidigt. Ursprungsmeddelandet sa ju att turneringen skulle börja 20.00 så jag vände bort från privat när jag inte såg rätt tid. Annars var rebusen lite dålig. Så här skriver QoS i sin profil: Alias på pokersajter: QoS med varierande antal "o" Jag tog för givet att det var QooS. Men tack vare vinkarna här i tråden kom jag på det i alla fall. Får tacka för det och hjälpen att hitta turneringen också. Citera
Nusseman Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 I kväll blir det nån kul Full Tilt-bounty på moderatorn Jezaja. Citera
kjell-fr Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag tog för givet att det var QooS. Men tack vare vinkarna här i tråden kom jag på det i alla fall. Får tacka för det och hjälpen att hitta turneringen också. Du var inte ensam om den gissningen. Citera
Full Tilt Poker Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Jag sökte en timme för tidigt. Ursprungsmeddelandet sa ju att turneringen skulle börja 20.00 så jag vände bort från privat när jag inte såg rätt tid. Nu blir jag förvirrad. Vart har jag skrivit det? Lycka till alla. Glöm inte att det är bounty och rankingpoäng. Glöm heller inte att uppdatera er profil med korrekta adressuppgifter. Full Tilt Poker Citera
mirre.t Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 så de finns inga mer ledtrådar eller Citera
mirre.t Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 blev de inga fler ledtrådar fy va dåligt sorry men alla e vi inte smarta Citera
thekazh Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Måste säga att jag var HELT borta på rebusen QoS, men med de andra ledtrådrna så kan man ju inte inte missa eller??!! Hur som helst så ska det bli kul att spela mot er Pokerexperter men bli inte förvånade ifall jag skulle vinna under namnet Jozo Good Luck and may the Flop be with you Citera
thekazh Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Har skickat PM (privat meddelande) till dig mirre Citera
brackstone Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 hepp, bara o hoppas på lättare lösenord imorron då Citera
pozz2 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 1 timme försenad o 700 marker. detta tar ja lätt hem... Citera
2baked2win Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 1 timme försenad o 700 marker.detta tar ja lätt hem... det vart bara en hand, eller!? Citera
cjhrules Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 NAAA!!! Gick all in med AQ efter en Q på floppen. Han hade J10 och fick stege på floppen . Glömde bort hur riggen funkar... En av dem få som hade större stack än jag oxå Citera
smidig Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 NAAA!!! Gick all in med AQ han hade J10 och fick stege på floppen . Glömde bort hur riggen funkar... En av dem få som hade större stack än jag oxå haha smaka men du limpa från knappen med AQ och jag synar från SB flop Q98 check raisar och du pushar Citera
TotalFarsa Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Till hanses försvar så gick ni allin på floppen va? Men det är klart att det sög. /TF Citera
cjhrules Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 NAAA!!! Gick all in med AQ han hade J10 och fick stege på floppen . Glömde bort hur riggen funkar... En av dem få som hade större stack än jag oxå haha smaka men du limpa från knappen med AQ och jag synar från SB flop Q98 check raisar och du pushar ja, jag glömde bort riggen som sagt var Citera
cjhrules Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Lol! Vilken rysarsajt. Spelar en sit and go för vinstpengarna, får färg går all in. Han visar AJ det är ett A på bordet. turn ger ett A, river ger ett J... Bra att man inte satte in pengar här. Citera
butcha Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Lol! Vilken rysarsajt. Spelar en sit and go för vinstpengarna, får färg går all in. Han visar AJ det är ett A på bordet. turn ger ett A, river ger ett J... Bra att man inte satte in pengar här. Skojjar du var det inte roligt. Är du allvarlig är du en ärthjärna. Bara att välja. Citera
cjhrules Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 På vilket sätt är jag en ärthjärna? Borde jag inte gått all in? Skulle jag räkna med att han skulle få kåk med endast ett A på floppen? Citera
butcha Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Ärthjärna var fel ord. Ber om ursäkt. Känslorna svallar just nu. Vad jag menar var att om du allvarligt baserar din åsikt om sidan på en utdragning så kan du inte ha speciellt höga tankar om tur-faktorn i poker. Mvh butcha Citera
Recommended Posts