Gå till innehåll

Snacktråd för frirullarna


Full Tilt Poker

Recommended Posts

Jag har sagt åt Full Tilt att inte lägga upp fler frirullar för februari. Det får bli någon större söndagstävling eller något liknande.

 

Detta på grund av att det är så in i helvete många jänkare i "Våra" rullar. Top 20 i rankingen är icke-svenskar...

Full Tilt har inte möjlighete att låsa till länder, så den vägen kan vi inte gå. Dom kan inte heller köra trackerskyddat, annars hade det kunnat vara en ide. Endast "preload" eller lösenord, och båda dessa funkar inte, det vet vi sedan gammalt respektive nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, det var ju tråkigt.. :/ Jag tankade just full tilt! :P

 

Men går det inte att göra så att medlemmarna här får mailutskick eller att någon här bekräftar vilka anv. namn på fulltilt som ska kunna joina turneringen.

 

Dom kan ju säkert enkelt skriva in en lista över anv. namn som får chansen till att joina freerollen om de löser rebusen. Så att om någon som inte är "verifierad" får tag på lösenordet så kan denne inte logga in.

 

Om nån av er här på sidan ber alla skicka ett PM med sitt anv. namn på fulltilt så kan ni ju samla ihop alla.

 

Så godtar ni bara ett anv. namn på fulltilt från varje användare heller eller så? Blir ju något att jobba på ett tag kanske, såvida ni inte går in i era databaser och kollar alla anv. namn här? Sen kanske göra så att de som reggar sig här längre fram automatiskt blir inlagd som "verifierad".

 

Bara skummar lite idéer som självklart inte är helt stensäkra. :P

 

Inte heller säkert att de går att genomföra, beror väl mkt på om fulltilt vill lägga ner jobb på det också..

 

Någon skulle ju kunna sprida detta till sina amerikanska vänner, så de bara reggar här och får tag i lösenordet.

Någon skulle kunna regga flera användare här osv.

 

Ah, nån lösning kommer säkert något tag :)

 

Eller jag vet! Be fulltilt banna alla amerikaner från klienten.

 

Fasen, det funkar ju inte heller..

För hur ska vi då kunna tjäna några pengar? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sagt åt Full Tilt att inte lägga upp fler frirullar för februari. Det får bli någon större söndagstävling eller något liknande.

 

Detta på grund av att det är så in i helvete många jänkare i "Våra" rullar. Top 20 i rankingen är icke-svenskar...

Full Tilt har inte möjlighete att låsa till länder, så den vägen kan vi inte gå. Dom kan inte heller köra trackerskyddat, annars hade det kunnat vara en ide. Endast "preload" eller lösenord, och båda dessa funkar inte, det vet vi sedan gammalt respektive nu...

 

Vad sägs om att banna/varna lite folk på "systersajten" railbirds.com

 

Det läcks lösenord där ganska duktigt.

 

Tur för de att jag inte får moderera för jag bannar först och frågar sen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller att någon här bekräftar vilka anv. namn på fulltilt som ska kunna joina turneringen.

 

Dom kan ju säkert enkelt skriva in en lista över anv. namn som får chansen till att joina freerollen om de löser rebusen. Så att om någon som inte är "verifierad" får tag på lösenordet så kan denne inte logga in.

 

Det är pricis den lösningen vi bett FTP att kolla på.

 

Dom kan utan problenm föranmäla en spdan lista, men föranmälningar är inte bra... då blir det många som är sitting out. Så vi ska se om dom kan ta en sådan lista och bara låta dessa ha möjligheten att dessa regga sig.

 

Vi får se vad FTP säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är pricis den lösningen vi bett FTP att kolla på.

 

Dom kan utan problenm föranmäla en spdan lista, men föranmälningar är inte bra... då blir det många som är sitting out. Så vi ska se om dom kan ta en sådan lista och bara låta dessa ha möjligheten att dessa regga sig.

 

Vi får se vad FTP säger.

 

Ok, det låter skitbra :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väldigt besvärligt att hitta horse fri rullar redan, och nu lär det väl bli ännu svårare...lol....

Kan man inte ha å ä eller ö i lösenordet, jänkarna har ju inte dem på sitt tangentbord?

 

Igår gissade ja med lösenordet och gissade rätt på första försöket..lol....

 

vad säger ni om denna rebusen.

 

tjock gubbe med ö som andra bokstav.

Gift med alkoholanknytning och har trappat ner på sitt "lantställe"

 

nån som fixar den?

nån som tror att jänkarna skulla klara den?:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du förstod att jag skämtade när jag skrev det. Ville inte avslöja det riktiga sveret utifall dom skulle använda rebusen, tycker den var jädrigt bra faktiskt. Svårlöst för alla jänkare.

 

 

Personer som inte fattar ironi har kanske lite svårt för vissa typer av rebusar...

....

Tack för berömmet..Bugar ödmjukast:::

 

Nån som vet nått annat ställe med horse frirullar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du förstod att jag skämtade när jag skrev det. Ville inte avslöja det riktiga sveret utifall dom skulle använda rebusen, tycker den var jädrigt bra faktiskt. Svårlöst för alla jänkare.

 

Haha sorry, alla verkar korkade när jag är trött, när det egentligen är jag som blir korkad när jag är trött haha, my misstake. Går morgonskift denna vecka, oughf! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PÅ ett annat pokerforum så kommer man inte in i vissa trådar förrän man har skrivit ett visst antal meningsfulla inlägg. Kanman spärra trådar så, så kan man ju ha lösenordet i sådana trådar.

 

Tyvärr så är det inte någon fungerande lösning.

 

På "våra" frirullar har det varit en hel del folk som fått lösenordet på t.ex Railbirds av någon/några som kan svenska och har konto här.

 

Det enda säkra är manuell registrering i förväg men då får man som Gdaily & andra tidigare skrivit en hel del som är sit out för att de registrerat bara för att vara på säkra sidan eller glömt bort turneringen (jag är med i det senare gänget...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bliver ikke nemt at forhindre andre i at deltage i Poker.se, freerolls.

 

Men da alle medlemmer her er registreret med email address, kunne man jo gøre list ligesom railbirds gør, de sender passworded i private beskeder, til deres medlemmer.

 

At sende passworded som privat besked forhindre jo desværre ikke folk i at videre sende det til deres "venner", men hvis der er nogen der gør det, kan vi jo så tilgengæld kun takke os selv og hinanden for at der bliver ved med at være en masse ikke nordiske deltagere.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja jag undrar om ni vet hur man får railbirdslösenet??

 

For at få railbirds password, skal man ikke kun være medlem af deres forum men man skal også være ret aktiv, med at lave indlæg.

 

Jeg kan ikke rigtig see hvor mange indlæg man skal have for at blive inviteret, men når dem der administrerer siden mener at man har været aktiv nok, bliver man tilsendt en privat besked med password.

 

Når man kigger på deres forum ser det ud som at de har det samme problem som vi har med at der er for mange deltagere i deres turneringer, som ikke er medlem af deres forum, men blot har fået passworded af en ven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...