Full Tilt Poker Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 För att fira lanseringen av vår grupp här på forumet kommer Full Tilt Poker att under hela december månad ha dagliga freerolls endast för Poker.se och Pokerforum.nu:s medlemmar. Varje dag klockan 21:00 (15:00 EST) spelar vi en freeroll om $100. Registrering öppnar 1h innan turneringsstart och är lösenordsskyddad. Var fjärde dag spelar vi H.O.R.S.E, annars är det NL Texas Hold'em som gäller. Ranking Topp tio i varje turnering kommer få sk. rankingpoäng. Tio poäng för etta och sen fallande. Dvs plats tio får ett poäng. När december är över kommer topp 10 få priser av olika slag. För att vara med i ranking måste e-post vara validerad och en korrekt adress utskriven. 1-3 MP3-spelare 4-10 Valfri Full Tilt-goodie ur forumsortimentet. Mycket nöje! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Krävs det registrering via forumet för att få delta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 Krävs det registrering via forumet för att få delta? Antar att du menar ditt spelkonto. I så fall är svaret Nej. Det är inte ett krav. Turneringarna kommer vara lösenordsskyddade och lösenordet kommer endast och postas här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 Ett förtydligande. Även play money-spelare kan deltaga i frirullen. Viktigt är dock att ni har validerat er e-postadress och uppgivit en korrekt adress. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Är jag blind eller var står lösenordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Är jag blind eller var står lösenordet ? I "snack-tråden" i den här gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sibadirektör Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Är jag blind eller var står lösenordet ? I "snack-tråden" i den här gruppen. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sibadirektör Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Lite pinsamt, men exakt var hittar jag snack-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Lite pinsamt, men exakt var hittar jag snack-tråden? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=37346 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sibadirektör Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Hittade den. Nästa gång skall jag leta lite bättre innan jag frågar i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zamu Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Är jag blind eller, vart finner man turneringen?? --- Hittade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dawgboy008 Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 jag er ny och icke gör det tala god svensk. kunde någon behaga PM jag med det lösenord till frirullen turnering. tack själv mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elnigel Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Password?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Froint Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 10 plats idag 1 poäng i alla fall alltid nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 ja har inte vatt me från början så ja har inte koll på när den 4e dagen utspelar sig dvs, när e nästa H.O.R.S.E. freeroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valerie1 Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Lösenordet : H.O.R.S.E Freeroll ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Lösenordet : H.O.R.S.E Freeroll ??? Yes it is, and it will be that Lösenord for all freerolls from now and to the end Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 ja har inte vatt me från början så ja har inte koll på när den 4e dagen utspelar sig dvs, när e nästa H.O.R.S.E. freeroll? Första dagen var första december, så det är bara att räkna på fingrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Om ranking-listan ligger uppe var hittar man den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 Förändringar i systemet Jag har fått flertalet PM av spelare som önskar att vi begränsar turneringen. Dvs för att undvika att en massa amerikaner registrerar sig. Vi ber därför alla att registrera sin verkliga adress på sitt pokerkonto. Dvs skriva ut att ni bor i sverige och var. Detta är också ett krav för att få rankingpoäng. Är ni real money är detta redan löst. Nytt för idag (förhoppningsvis) är även att lösenord kommer presenteras i rebus-forum. Dvs inte skrivas ut i klartext. Rebusen kommer att vara av den karaktär att alla forumiter bör klara den. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Förändringar i systemetRebusen kommer att vara av den karaktär att alla forumiter bör klara den. Ojoj, om jag inte lyckas lösa den kan man då få en liten ledtråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krz154 Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 lösenord behaga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 lösenord behaga läcker grammatik! Det heter : Vad är lösenordet! Lösenordet är: lättlurad ! Alla ni utländska freerollgrinders kan tacka mig för mitt eminenta svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
worim Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 kommer det att komma en rankinglista så man kan se hur man ligger till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts