Gå till innehåll

Team Hink - vår tids Beatles


Marcel

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte för att vara elak så var ju intervjun i "Players" med Team Hink bland det mest meningslösa ja varit med om i intervjuväg. Visst, ansvaret är ju inte enbart på er sida men att intervjua fyra wannabe Internet-rockstjärnor som inte verkar ha någon medievana och som inte verkar vilja dela med sig av något skoj borde ju inte ses som lämpliga intervjuoffer.

 

För övrigt förstår jag inte syftet med det här heller? Är det dina kompisar eller vill du bli kompis med dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är långt ifrån några Tv-stjärnor, men kan säga att dom som gjorde players intervjuade oss om poker och vardagliga livet under ca 3 timmar och jag tycker det fanns en hel del intressant material att ta med. Men producenterna för programet tyckte tydligen inte som jag, det står för dom och dom tar med vad dom vill. Vill inte skylla på andra men känner verkligen inte att vi var delaktiga i att våran intervju i players blev så kass bara för att vi sa pass på en endaste fråga.

 

Sen varför Ola frågar oss $10 sng grinders som aldrig har sett dagsljus och bara säger pass på alla frågor om vi vill vara med i pilotavsnittet vet jag inte, han är väl skadad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Nae det är klart att det inte är erat fel helt och fullt.

 

Gör något bra av erat tillfälle i gdailys tv-program nu bara och var lite ödmjuka! ;) Få inte storhetsvansinne! ;):P

 

Jag ska bara försöka att inte prata så jävla snabbt (jag pratar mkt fort ibland) och försöka hålla mig från att stamma. Om jag lyckas med det så lär det bli ett ok inslag. Beror lite på mitt humör och programledarnas skill skulle jag tro. Men vi tycker ju om att snacka om poker och vad jag vet så är i alla fall jag och Ola inte dom mest tystlåtna killarna i pokersverige så hur tråkigt kan det bli egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jack the dipper fattar inte hur du kan säga både att det delvis är vårt fel att players intervjuen blev dålig samtidigt som du säger "va lite ödmjuka, få inte storhetsvansinne!" nu till nästa.

 

Om du hör på namnet "Players" kanske du fattar hur de ville vinkla det hela. Vi ville gärna se ödmjuka ut och inte sitta och slänga ur oss siffror om pengar och allt för mycket sånt.

 

Sen som Ramzi sa att de filtrerade bort de frågorna vi kom dit för att svara på i 3h är inte direkt vårat fel, trots att vi förstod att det förmodligen skulle bli så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt bra skrivet om en liten krets... :D

 

Det är viktigt att få all publicitet som möjligt och upphöja pokern på all de sätt...Vass satir är ett av dem.

 

Team Hink är lite unika i sitt slag eftersom de har uppnåt sin status utan sponsorer...

 

Vem är den 5:e Beateln är också en klockren fråga..... Skrattade gott där :D

 

Heja grabbarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marcel är en apa i Vänner och Vänner-serien är rolig. Det blir en bra blandning. Simple. Apan i sig gör ju inte allt. Sen är ju namnet Marcel rätt kul också. Men den här typen av humor känns ganska played out och något som faktiskt Robert Gustafsson visade prov på i Parlamentet i något avsnitt för ett par säsonger sen. Var lika trist när han gjorde det.

 

Sedan kan man ju undra varför ni ställde upp på intervjun öht då om ni visste hur det skulle bli och om ni vill verka ödmjuka? Du säger ju själv att namnet "Players" säger det mesta. Visst, all publicitet är bra publicitet but still...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Letar man sponsorer är det nog bra att synas lite.

 

Sen hoppades vi på att dom skulle följa med på en lite större liveturnering som vi åkte på från början när dom frågade om dom fick göra ett inslag om team hink. De var med nere i göteborg under Gothenburg open och filmade lite men det var inte med tror jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan väl sammanfatta det hela med att alla inte har samma sorts humor - sedan behöver man inte ifrågasätta varför ett så uppenbart humoristiskt inlägg är skrivet, ett inlägg som dessutom inte(holy smoke batman!) har en elak underton.

Det var imo ett roligt inlägg, antagligen för att jag träffat ärketomtarna i verkligheten - och om man nu inte tycker om inlägget/tv-programmet behöver man ju bara ignorera det och den här tråden, neh?

 

Bara för att sabba lite image efter playersinslaget så kan jag med gott samvete säga att hela högen är genuint trevliga, omtänksamma och ödmjuka i verkligheten.

Att players på något sätt vinklat det hela annorlunda kan man inte klandra de rara gossebarnen för, taskigt ihopklippt men antagligen vad programmet gick ut på att visa.

Om hela den generationen var lika trevlig som killarna från Team Hink, skulle det vara en rätt så mysig värld.

 

//Gammeltanten

 

edit: med brasklapp för att de ger parre motrigg ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Esperit: Vaddå trevliga? I lördags natt gick Ramzi och Shahin och rökte när jag och Nicklas G spelade tärning. Jag bjöd grabbarna på cigg. Efter det fick jag tokig motrigg och backade på tärning. Kan inte hitta annat att skylla på än att en Shahin och ett stycke Team Hink kom ut just när jag var på väg in i en rush. Jag menar, jag VET ju att tärning inte är ett nollsummespel och att jag har ca 70% edge varje slag, och ÄNDÅ så backade jag?

 

Inte trevligt nånstans :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Esperit: Vaddå trevliga? I lördags natt gick Ramzi och Shahin och rökte när jag och Nicklas G spelade tärning. Jag bjöd grabbarna på cigg. Efter det fick jag tokig motrigg och backade på tärning. Kan inte hitta annat att skylla på än att en Shahin och ett stycke Team Hink kom ut just när jag var på väg in i en rush. Jag menar, jag VET ju att tärning inte är ett nollsummespel och att jag har ca 70% edge varje slag, och ÄNDÅ så backade jag?

 

Inte trevligt nånstans :(

 

 

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...