Bogust Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Hej! Här kommer en jobbig hand från NL100 på Tain. FI har inte utmärkt sig hittils på något sätt, verkar mest vara en vanlig grinder. Nåja, here's the action: UTG limpar, UTG+1 raisar till 4bb, CO foldar. Jag på knappen reraisar tll 15, BB och SB foldar. UTG+1 steker ett tag och skriver: "AK?" i chatten varpå han ställer in för 130BB. Sitter själv på 110BB så han täcker mig. Att han skriver så där i chatten gör att det känns som att han vill att jag ska tro att min hand duger. För egentligen vilka händer slår jag här som en icke-maniac ställer med? Citera
kebabarulla Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Hej! Här kommer en jobbig hand från NL100 på Tain. FI har inte utmärkt sig hittils på något sätt, verkar mest vara en vanlig grinder. Nåja, here's the action: UTG limpar, UTG+1 raisar till 4bb, CO foldar. Jag på knappen reraisar tll 15, BB och SB foldar. UTG+1 steker ett tag och skriver: "AK?" i chatten varpå han ställer in för 130BB. Sitter själv på 110BB så han täcker mig. Att han skriver så där i chatten gör att det känns som att han vill att jag ska tro att min hand duger. För egentligen vilka händer slår jag här som en icke-maniac ställer med? alla förutom en. Citera
pablosebbe Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 det spelar ingen roll va han skriver det är alltid syn med kK! Citera
Bogust Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 Mmm, men varför skulle en spelar som inte gåt out of line hittils ställa med t.ex. JJ-QQ eller AK. Har väldigt svårt att se att han gör det med annat än AA. Eller jaja, har vi riktigt flyt så har han KK och vi förlorar mot färgen. Citera
Bogust Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 det spelar ingen roll va han skriver det är alltid syn med kK! Så resonerade jag alltid förrut, men har märkt att det inte är så jäkla smart... Citera
rickie Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Är detta fullring? Tycker isåfall att fold kanske inte ska uteslutas helt. Citera
Bogust Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 Nope, 6-max är det. Står i rubriken Citera
rickie Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Nope, 6-max är det. Står i rubriken Då lutar det nog åt syn här Citera
Recommended Posts