Gå till innehåll

Daniel får Dapines Stake, och drar ut!


danielfroberg

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tilt, JA!

 

Blåst nae!

 

Har du gulat $400 på $15 SNG's? Hur lyckades du med den bedriften?

 

Har du tiltat och sen fått för dig att skotta för Dapines stejk så är det ju bara tragiskt och min respekt för dig är lika med zero i så fall...

 

 

Dapine smyger allid in finstilta regler i sina stejkavtal där tilt bestraffas med

1) Om han förlorar, han får ersätta allt

2) Om han vinner får dapine allt endå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Facit.

 

Ärligt talat, hur kan man stejka en kille som startat en sådan tråd några veckor innan utan att känna honom privat?

 

För det första var han jättetrevlig på msn (klart man är det om man ska blåsa nån ;) ) ne men han verkade vara en bra kille. Sen så fick jag RB av han på en sida så var tvungen att lita på han.. Sen så gjorde jag inga research heller försän det var för sent typ :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du syftar på mig så stämmer det. Kommer från Katrineholm i sörmland.

Om du syftar på mig så stämmer det. Kommer från Katrineholm i sörmland.

Även jag är ex Katrineholmare.

 

Att ni bara vågar erkänna att ni kommer därifrån. Inte ens några :oops: med i inläggen ju!

 

PS. Jag är född, uppvuxen och har bott där i hela mitt liv förutom några vintrar i Sälen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du syftar på mig så stämmer det. Kommer från Katrineholm i sörmland.

Om du syftar på mig så stämmer det. Kommer från Katrineholm i sörmland.

Även jag är ex Katrineholmare.

 

Att ni bara vågar erkänna att ni kommer därifrån. Inte ens några :oops: med i inläggen ju!

 

PS. Jag är född, uppvuxen och har bott där i hela mitt liv förutom några vintrar i Sälen...

 

Själv har msn ju spelst bowling för Avance i denna ?stad?......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det trodde man inte att några av dom flitigaste SnG-lirarna här kom hemifrån. Kul när man läst en hel del av er och försöker bygga rulle och lira lite högre SnG:s.

 

Men som alla som åkt genom stan säger, vad ska man annars göra där? Så det kanske inte är så konstigt att ni sitter och häckar framför datorn...

 

Conspiracy: Tror verkligen inte jag har så dålig lokalkännedom då jag som sagt bott här hela livet men vart f-n ligger Vingåker? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det trodde man inte att några av dom flitigaste SnG-lirarna här kom hemifrån. Kul när man läst en hel del av er och försöker bygga rulle och lira lite högre SnG:s.

 

Men som alla som åkt genom stan säger, vad ska man annars göra där? Så det kanske inte är så konstigt att ni sitter och häckar framför datorn...

 

Conspiracy: Tror verkligen inte jag har så dålig lokalkännedom då jag som sagt bott här hela livet men vart f-n ligger Vingåker? ;)

 

Vingåker ligger 2 mil från Katrineholm, hoppas du vet var Baggetorp ligger? Fortsätt på den vägen 1 mil till så är du i metropolen...

 

Du måste ju veta var det ligger :) Factory Outlet är ju dragplåstret :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det trodde man inte att några av dom flitigaste SnG-lirarna här kom hemifrån. Kul när man läst en hel del av er och försöker bygga rulle och lira lite högre SnG:s.

 

Men som alla som åkt genom stan säger, vad ska man annars göra där? Så det kanske inte är så konstigt att ni sitter och häckar framför datorn...

 

Conspiracy: Tror verkligen inte jag har så dålig lokalkännedom då jag som sagt bott här hela livet men vart f-n ligger Vingåker? ;)

 

Vingåker ligger 2 mil från Katrineholm, hoppas du vet var Baggetorp ligger? Fortsätt på den vägen 1 mil till så är du i metropolen...

 

Du måste ju veta var det ligger :) Factory Outlet är ju dragplåstret :P

 

Klart jag vet, köper alla mina jeans där typ. Men sen är det ju verkligen inget annat än en störande rondell på väg till Örebro eller Marieberg liksom...

 

Om jag ska vara ärlig så bor jag numera lite utanför Katrineholm, brevlådan står 50 meter från gränsen till Valla så det är bra mycket närmare dit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...