Gå till innehåll

Allt om in- och utbetalningar!


QoS

Recommended Posts

Hej första gången användare av neteller och vill göra ett uttag!

 

När jag försöker ta ut står det neteller email under amount.

 

Ska jag ange den email som jag reggade mig med på neteller eller??!!

 

Jag trode ju självklart att man skulle använda sig av ett account number..

 

Tacksam för snabbt svar

 

/.M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske en dum fråga, men jag har inte velat testa med mina sista slantar..

 

När man ska ta ut pengar till neteller står det "Neteller email:", ska man skriva in e-mailadressen som man registrerat netellerkontot i eller ska man skriva in account nummer?

 

Men snälla, ta en titt två inlägg ovanför ditt eget :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, du hade bara satt in €200. Om du sätter in €500 med CC nästa gång så kommer du att kunna ta ut $500 via CC.

 

Skriv xxxx 1234567 som Account number så ska det fungera bra. Swift/sort code behövs bara om du ska ta ut pengar till en bank i utlandet. Tar du ut penger till en svensk bank så lämna fältet tomt.

 

:roll:

 

Gäller samma sak om jag sätter pengar med Neteller kan jag bara ta det belopp jag har sätt in? Isåfall så kan jag ta ut resterande till t.ex. ett VIsa kort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, du hade bara satt in €200. Om du sätter in €500 med CC nästa gång så kommer du att kunna ta ut $500 via CC.

 

Skriv xxxx 1234567 som Account number så ska det fungera bra. Swift/sort code behövs bara om du ska ta ut pengar till en bank i utlandet. Tar du ut penger till en svensk bank så lämna fältet tomt.

 

:roll:

 

Gäller samma sak om jag sätter pengar med Neteller kan jag bara ta det belopp jag har sätt in? Isåfall så kan jag ta ut resterande till t.ex. ett VIsa kort?

Nej, när det gäller Netelelr kan du ta ut hur mkt som helst.

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill sätta in €667 så jag får ut maximal bonus. Tyvärr går detta inte att göra eftersom de har en fin spärr på €200. Mailade supporten om att få höjd limit, men icke sa nicke!

 

Så nu ska jag alltså göra en överföring via bankkonto. Enkelt? Icke sa nicke (ja, igen)! För det första finns det två alternativ, en som är transfer to EUR och en som är transfer to SEK. Anar att båda två skulle fungera, men vet inte säkert. Nästa problem är att man ska bifoga sitt användarnamn i sin "deposit slip" som de kallar det. Vad fanken är dett för något? Vid en banköverföring i FSB kan jag inte lämna några som helst meddelanden om överföringen sker till annan bank. Hur gör jag då? Då har ju 24hpoker inte en susning om vem pengarna är ifrån?

 

Hur ska jag få in mina pengar, jag vill spela poker NU!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mailat. Gjorde överföringen i fredags så den borde definitivt ha kommit nu. Går någonting fel med mina 6500 kr kommer jag att få grovdamp, plus att morsan kommer att döda mig :)

 

Jag ber en stilla bön för att de kommer fram väl. Men borde väl inte vara några problem hoppas jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mailat. Gjorde överföringen i fredags så den borde definitivt ha kommit nu. Går någonting fel med mina 6500 kr kommer jag att få grovdamp, plus att morsan kommer att döda mig :)

 

Jag ber en stilla bön för att de kommer fram väl. Men borde väl inte vara några problem hoppas jag?

 

Om överföringen inte gick från SEB kan det ta ytterligare en dag. Speciellt för idag är att vi byter hela webplattformen och att du därför tyvärr inte kommer åt Cashiern för tillfället. Jag har ingen exakt tidpunkt när allt är uppe igen men hittills går saker och ting som planerat.

 

mvh stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överföringen gick från FSB, men pengarna ska finnas på SEB-kontot nästa bankdag stod det, alltså idag. Men jag har tålamod att vänta tills imorgon, sedan tillverkar jag snaran...

 

Pengarna är inne men vi kan inte peta in dem innan backoffice är uppe igen. Supporten har redan mailat dig denna information.

 

mvh stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag precis fyllt i alla mina kortuppgifter osv. Så står där en ruta

Deposit Code , jaha tänker jag o fyller i den kod som finns på "poker på nätet" ang 24hPoker. Men den är invalid :( (läs engelska) Plz ngn vilken kod ska jag fylla i för att cleara sign-up bonusen?

 

När jag följde länken på deras hemsida om 30% bonus fyllde den i "frenzy" i fältet Signup Bonus Code.

 

Någon som vet vad jag bör fylla i?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag precis fyllt i alla mina kortuppgifter osv. Så står där en ruta

Deposit Code , jaha tänker jag o fyller i den kod som finns på "poker på nätet" ang 24hPoker. Men den är invalid :( (läs engelska) Plz ngn vilken kod ska jag fylla i för att cleara sign-up bonusen?

 

När jag följde länken på deras hemsida om 30% bonus fyllde den i "frenzy" i fältet Signup Bonus Code.

 

Någon som vet vad jag bör fylla i?

 

Använd ****** igen. NOT! (använd ingen kod från mig. Följ nedan instruktioner istället.)

 

mvh stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag precis fyllt i alla mina kortuppgifter osv. Så står där en ruta

Deposit Code , jaha tänker jag o fyller i den kod som finns på "poker på nätet" ang 24hPoker. Men den är invalid :( (läs engelska) Plz ngn vilken kod ska jag fylla i för att cleara sign-up bonusen?

 

När jag följde länken på deras hemsida om 30% bonus fyllde den i "frenzy" i fältet Signup Bonus Code.

 

Någon som vet vad jag bör fylla i?

Från http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11341

 

Problem med forumets kod X100SFD1!

 

I samband med starten av den nya hemsidan så har det uppstått problem med vår sign up kod X100SFD1, vid sign upp har man fått att koden är ogiltig.

 

24hPoker jobbar med att försöka få igång det hela igen och tillsvidare så får man göra så här för signa genom forumet och ta del av framtida bonuspotter och andra kampanjer.

 

1. Gå till 24hPoker via denna länk.

2. Signa som vanligt, använd inte nån sign up eller deposit kod under registreringen.

3. PMa mig nick och email som du angett under sign up.

4. Vi kommer skicka uppgifterna till 24hPoker som kopplar om och fixar så att du får rätt bonus.

 

Detta gäller alla spelare som försökt signa up med koden X100SFD1 sen måndags då 24hPokers nya sajt lanserades!

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fasen flyttar man stålar från pokerkontot till cashier? Nåt sånt alternativ hittar jag inte och det går inte att ta ut stålarna som är på poker balnce innan de har flyttats till cashier balance...

 

Hjälp!

 

 

Under Summary-fliken i cashiern har du en "Cash-in" ruta nere till höger. Där kan du välja att casha in från pokerkontot till cashiern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när man fyller i sina bankuppgifter. ska man fylla i "Swift or Sort Code"

min fråga är då helt enkelt .. vad är Swift or Sort Code för något ?

 

//Lomin

Swift or Sort Code är en kod som används för internationella banköverföringar. Har du svenskt bankkonto är det bara att lämna det fältet blankt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...