gdaily Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Äh, lite måste jag få läcka... det är NI som kommer göra TV-programmet Till och börja med - med 30k användare så måste det vara några som är "hobbymusiker". Vi behöver en signaturmelodi eller något liknande. Gärna kortlek som blandas och marker som klirarr med musiken Så som sagt, TÄVLINGSDAGS! Pris: Inte ett jota förutom äran att få synas i eftertexterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 PMa vid intresse, senast helgens slut behövs "låten" och sedan har vi en omröstning på bästa bidraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Shooo breeee socialgrupp treeeee? Skulle kanske kunna funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Har fått in ett par tre intresseanmälningar redan, det här kan ju bli skoj till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Synd att inte Prahlad hänger här. Han hade ju vunnit lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Synd att inte Prahlad hänger här. Han hade ju vunnit lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Nötbidraget är redan färdigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Vet att helgen är över men går det va med fortf? Hur skickar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 Kan du kolla med QoS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Sure. Fräsch avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 The results are in! http://pokerforum.nu/files/mp3/ulaf.mp3 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 The results are in! http://pokerforum.nu/files/mp3/ulaf.mp3 Enjoy! - QoS Helt OK. Dock gillar jag inte avslutningen.. Det låter som ett Super Nintendo spel från 1995 Smaken är som baken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Visst låter det nintendo, men tycker det är en fin bit. Sen är kanske inte seriositetsnivån på topp då jag inte väntade mig att vara ensam i "tävlingen"! Den går iaf inte Am F C G, vilket ju är viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 Det ble bnog något annat från FAN-tv .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Det ble bnog något annat från FAN-tv .... Lätta på glöggen och berätta vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Mitt liv i ett nötskal att inte vinna en tävling där jag är enda deltagare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Mitt liv i ett nötskal att inte vinna en tävling där jag är enda deltagare! Skönt att du tar det så Tack för ditt försök i alla fall, jag ville ha med det om det kan vara en "tröst". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Bad beat, yes? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Mitt liv i ett nötskal att inte vinna en tävling där jag är enda deltagare! Skönt att du tar det så Tack för ditt försök i alla fall, jag ville ha med det om det kan vara en "tröst". Det kan det, Ola, du är vår idol. Och vilken TV-personlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts