Cyntax Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 "Privata forumdelar" för speciellt inbjudna glömde ni ta med va? Eller har ni bara inte hunnit lägga till folk till dom? Citera
Janoh Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 I alla psots så verkar det som namnet på författaren är det viktigaste eftersom det tar 5ggr större plats än själva inlägget. GÖR OM GÖR RÄTT! Citera
TotalFarsa Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Ska vi tippa att de tagit bort avatarerna tillfälligt för att de inte vill tynga ner servern? Likaså smileys. /TF Citera
Bubbla Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 I alla psots så verkar det som namnet på författaren är det viktigaste eftersom det tar 5ggr större plats än själva inlägget. GÖR OM GÖR RÄTT! Även om jag inte vill använda lika grova ord så måste jag hålla med om att namnet är för stort i förhållande till resten. Att förstora resten är nog ingen bra lösning på problemet... Citera
Klyka Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Vet inte om jag tycker storleken på namnet är ett problem.. Kan vara bra att tydligt se vem som skrivit inlägget. Och fult är det ju inte. Men i övrigt tycker jag att det gamla hederliga sub silver på PHPbb var överlägset denna design. Ska kolla om man kan välja skins på detta forum, antar att man kan det. Citera
Recommended Posts