MR_Jimmy Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Forumets avtal med heypoker? Gäller det fortarande? Står att den ska gälla tom oktober bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Klart det gäller! Ska bara skicka över den vanliga tårtan till QoS sen lär han bekräfta mitt inlägg Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Tack HeyJohan! Jag ändrar info-posten. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 Taackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melke Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Jag är ny här…vilken avtal? Vad gör man och vad får man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 Klicka bara på bannern längst upp på sidan, eller heyjohans länk! 35e per 300vip poäng + sedelklämma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melke Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts