Gå till innehåll

Jag skulle helst se följande typ av promotions för lojala spelare på 24hPoker:  

180 medlemmar har röstat

1. 1. Jag skulle helst se följande typ av promotions för lojala spelare på 24hPoker:

• Freerolls utan inköps krav
    • Reloadbonusar (depositbonusar för befintliga kunder)
    • Giveaways (tröjor, skjortor, resor etc...)
    • Added prize money i turneringar
    • Småjackpots i form av best hand of the day, black aces pays €50 etc...
    • Privata (psw-protected) turneringar med nåt sorts added value
    • Live-events (texförhandsvisning på bio och sen efterfest på Klubben)
    • Ett hangarfartyg

Recommended Posts

Postad

Ser på vår rating att ni inte tycker vi har så mkt bonusar jmf med andra siter. Det måste det naturligtvis bli ändring på. I sann 24hPoker-anda vill jag gärna göra det som går hem hos er.

Tänkte därför försöka mig på att skapa en liten "poll" här.

Ovan gäller redan uppsignade spelare. Allt snack om "new-player" signup bonus går alltså bort denna gång.

Postad

Reloadbonusar är helt klart det som har mest värde för mig, eftersom den garanterat ger något (som tex inte en freeroll gör) och den kommer i form av pengar (inte varor).

EDIT: Hur många VIPs behövs för att få hangarfartyget?

Postad

Hangarfartyget låter ju bra men jag vet inte hur jag ska få tag på någon kajplats nere i östersundshamnen. Och ha dens ståendes ute i mitten av sjön så måste jag ju ha en båt för att komma ut till den.... Det blir för jobbigt.

En reaload tar jag tack. Eller som man säger "en runda till"

Postad
100 VIP per 1 kg fartyg.

Okej, säg att ett hangarfartyg väger ca 100,000,000 kg så behövs det alltså ca 10,000,000,000, VIPs (10 miljarder)

Om jag 8-tablar och drar in 20 VIPs/bord/h så tar det mig ungefär 7000 år att samla ihop så många poäng om jag spelar dygnet runt.. men säg istället att jag och hela min besättning på fartyget skulle få lägga ihop våra poäng, då skulle det helt plötsligt bara ta oss ungefär 1,5 år av spel och det är helt klart gångbart.

En sista fråga bara: Tillhandahåller 24h uranet till reaktorerna eller måste jag köpa det själv?

Postad
100 VIP per 1 kg fartyg.

Okej, säg att ett hangarfartyg väger ca 100,000,000 kg så behövs det alltså ca 10,000,000,000, VIPs (10 miljarder)

Om jag 8-tablar och drar in 20 VIPs/bord/h så tar det mig ungefär 7000 år att samla ihop så många poäng om jag spelar dygnet runt.. men säg istället att jag och hela min besättning på fartyget skulle få lägga ihop våra poäng, då skulle det helt plötsligt bara ta oss ungefär 1,5 år av spel och det är helt klart gångbart.

En sista fråga bara: Tillhandahåller 24h uranet till reaktorerna eller måste jag köpa det själv?

Uranet kostar VIP100/gram extra.

Postad

Borde det inte vara bättre med en stor reloadbonus?

Ni vill väl inte vara sämre än era konkurrenter?

På staffpoker fick man 400 euro för 1000 vips

(500 vips signup 500 vips reload)

:D

• 2 weeks later...
Postad

Reloadbonus skulle man inte tacka nej tilll precis! Tycker att man som trogen kund på 24h får väldigt lite tillbaka egentligen. Hade det inte varit för att jag av någon anledning vinner mest pengar när jag lirar på 24h så hade jag helt klart spelat på ett annat ställe. Finns så många siter som har så mycket mer att erbjuda i form av bonusar, rakebackprogram. kompatibilitet med Pokertracker och snabbare programvara. Men på något sätt tycker jag ändå att 24h är det enda rätta stället att spela på.

Postad
Giveaways
Av lite exklusivare karaktär är festligt. Gärna saker man kan byta in mot VIP (Va händer med shopen?). Inga fula kepsar tack ;), utan antingen saker man kan ha på sig utan att skämmas eller saker man kan använda i andra sammanhang...

Freerolls är bra för att locka nya kunder men knappast något man belönar sina "trogna" kunder, då är added eller reload bättre. Där reloaden även inspirerar fallna änglar att göra nya försök.

"Live-events" har en tendens att premiera spelare i stockholm, visst är det många som spelar där men tex en viss tour som sägs täcka hela landet tar sig inte norr om Uppsala, sorgligt dåliga geografiska kunskaper...