kidane Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Tjena Vill få en tydlig bild av netellers s.k 24/7 service. Är det någon överhuvudtaget som kommer fram med deras 00 800 **** 6343 nummer ? Fick själv ringa 1403 nummret istället o vänta 20 minuter i telekö innan man kom fram. Hur länge ska man behöva vänta på respons från deras supportmail? Inväntar fortfarande på att mitt konto ska öppnas och att någon ge mig något tecken på att det processen är i gång eller om inget annat, avklarad (om nekad av någon anledning vill man gärna ha tid för att finna ny online banking). Tack i förhand Citera
piggeh Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Jag mailade dem förrförra lördagen om att mitt konto stängts. Fick svar på mailet på måndagen där de sa att jag var tvungen att ringa dem. Ringde, fick sitta i telefonkö i runt 15mins. Kom då fram till nån lagom entusiastisk tjej som frågade om mina detaljer o hemliga frågor o skit. Efter det kopplade hon vidare mig till säkerhetsavdelningen. Inget svar där. Så då sa hon att de skulle ringa upp mig. Väntade 2 dagar, ingen ringde. Jag ringde upp igen, 20 min i kö nu. Fick gå igenom standardproceduren med frågor, så kopplade hon vidare mig. Istället för att koppla tillbaka till henne när de inte svarade så bröts samtalet. Bara att ringa upp igen, bara 10 minuter kö nu, samma frågor och så gjorde hon så att hon ringde upp mig direkt istället för att skicka vidare. Och vips så var kontot upplåst igen. Smidig support. Citera
Hemdhes Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 ja de där tjejerna/kvinnorna i supporten är vidriga..de verkar skapligt trötta på att prata med pokernördar som har problem med sina transaktioner Citera
jason Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Jag gick in i live chatten och bad dom ringa upp mig. Det tog kanske 15 min innan telefonen ringde och innan jag hann säga Dallas Sallad baklänges så hade dom fixat mitt problem... Citera
kidane Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Postad 28 November , 2006 Fortfarande ingen respons från deras support angående mitt konto. Ska ringa ikväll o försöka få lite svar på allmänna frågor samt klaga på mina privata erfarenheter med deras bedrövliga service....hittills. Citera
Zidde Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Är det bara jag som alltid (Ja, Alltid!) får prata med indier? Inget ont om dom som människor osv, men det kan vara förbannat svårt att förstå vad dom säger, när dom själva är sämre på engelska än vad man själv är. Sen pratar dom så tyst också. Citera
retorik Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Jag skickade ett mail på svenska till deras support och dagen efter ringde det upp en tjej som pratade svenska. Hon löste mitt problem galant. Hade för övrigt att försökt att ringa till dem utan resultat. Citera
cOP Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Detta är OT men jag skulle verkligen vilja ha svar: Alla skriver att dom frågar om ens "hemliga fråga" när man ringer då kontot blivit spärrat. Jag har verkligen ingen aning om vad denna fråga eller vad svaret är. Jag brukar alltid skriva nått bogus i den rutan eftersom jag ändå inte glömmer lösenorden och inte vill att nån ska kunna utnyttja den frågan för att få reda på lösenordet. Kontot har alltså inte blivit låst än men som förebyggande åtgärd borde jag nog ta reda på den där frågan och ändra svaret. Hur gör man? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.