anter Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Går det att hindra Prima från att stjäla fokus på något sätt? Jag är desperat här och har stört mig på deras mjukvara hur länge som helst. Jag kan inte tänka mig annat än att andra också stör sig på "stealing focus" och att någon där ute känner till något knep eller har skrivit något script? Snälla!!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Går det att hindra Prima från att stjäla fokus på något sätt? Jag är desperat här och har stört mig på deras mjukvara hur länge som helst. Jag kan inte tänka mig annat än att andra också stör sig på "stealing focus" och att någon där ute känner till något knep eller har skrivit något script? Snälla!!!??? Jag tror inte det går om det inte är någon som har programerat ihop något eget program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daimx Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Detta är riktigt irriterande och blir bara jobbigare och jobbigare ju fler bord man kör.. Med 8 bord är det nästan ohållbart då man blir avbruten 2-3 gånger varje gång man skall agera.. Går inte använda någon typ av chatprogram om man kör 8 bord, helt värdelöst.. Går inte spela wow vid sidan av heller.. ens om man kör 2 bord :[~ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Sjukt störande ja, tyvärr är det ju inte enda klienten som fungerar så. Samma sak på Crypto tex. Tacka vet jag good ol' Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts