XaaL Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Hejsan! Jag har fått i uppgift att skriva en blankvers. Tyvärr kan jag inte det och därför undrar jag om någon snäll typ skulle kunna göra det åt mig? EDIT: Den ska vara 5 rader, fyll det som redan har skrivits (se längre ner) TACKAR! Citera
psatiw Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Du tror du vet vad alla vet, men fel. (Blankvers är femtaktig). Citera
XaaL Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Postad 27 November , 2006 Du tror du vet vad alla vet, men fel. (Blankvers är femtaktig). Det var en super bra början! Men nu märkte jag att den ska vara på fem rader!!! Alltså cirka 5 gånger det där! Kan du fylla ut ? Citera
devalanteriel Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 http://www.läxforum.nu Citera
gdaily Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Spela Poker är Jätte Jätte Kul Bara man Inte Snabbt Blir Gul Att Göra Läxor är Inge Skoj Man är ju Själv Ganska så Loj Citera
Recommended Posts