lagu2653 Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Varför kan man inte föra pengar mellan borden när man multitablar? Jag måste alltid sitta ut, lägga till pengar på det bord där jag har för lite och sedan sitta in vid det bord där jag har mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Man kan väl alltid lägga till mer pengar, utan att behöva lämna bordet. Om du nu inte menar att du vill ta pengar ifrån bord 1 och lägga till bord 2. Detta beteende anses vara felaktigt då du fråntar dina motståndare möjligheten att få tillbaka eventuella förluster som de gjort till dig. Om du kan göra detta genom att lämna bordet och sedan återta din plats så är det "fel" av sajten att tillåta detta, iallafall om du frågar de flesta spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Varför kan man inte föra pengar mellan borden när man multitablar? Jag måste alltid sitta ut, lägga till pengar på det bord där jag har för lite och sedan sitta in vid det bord där jag har mer. Du har för lite pengar på siten om du har alla dina pengar ute på bord och inga reserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Varför kan man inte föra pengar mellan borden när man multitablar? Jag måste alltid sitta ut, lägga till pengar på det bord där jag har för lite och sedan sitta in vid det bord där jag har mer. Du har för lite pengar på siten om du har alla dina pengar ute på bord och inga reserver. ^What he said. Om du spelar med alla pengar du har så har du endera för lite pengar eller spelar på en alldeles för hög nivå. Nu använder du ordet "alltid" vilket verkar något konstigt. Har du så lite pengar borde du knappt klara en session. (Ty då borde du endera få mer eller gula direkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts