emil_c Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Hej, jag blev utdragen åtta gånger irad, Vilken avdelning på pokersiten ska jag kontakta för att få dom pengarna tillbaks.. är ju uppenbart riggat emot mig eftersom det bara var jag som blev utdragen! Citera
ulaf Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 OOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17078 Citera
jojje2k Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Du loosa 8 st 48/52 eller? Citera
Oskarsson Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Hur kan någon som varit medlem i nätan 1 och ett halvår och skrivit så många inlägg förstöra så mycket för forumet, genom att skriva skit? Citera
Pokermicke Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 8ggr...hoppas du skojjar om du säger att du tror det är riggat =) skriv igen när det kommer upp i 30ggr på samma bord, irad, mot samma person. Då verkar det lite mysko kanske, men 8 gånger...ganska vanligt. Citera
kfluffie Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Hej, jag blev utdragen åtta gånger irad, Vilken avdelning på pokersiten ska jag kontakta för att få dom pengarna tillbaks.. är ju uppenbart riggat emot mig eftersom det bara var jag som blev utdragen! Tänkte köra en motivering om varför jag låser tråden men jag pallar inte .. You know the drill? Mvh, KF! Citera
Recommended Posts